پانزدهمین شماره خبرنامه دیواری دانشجویان ایران منتشر شد؛

نجات دانشگاه؛ ۱۰ روایت کمتر دیده شده از انقلاب فرهنگی

  پانزدهمین شماره خبرنامه دیواری دانشجویان ایران برای نصب در بردهای دانشجویی منتشر شد.  

 به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، "نجات دانشگاه"، عنوان پانزدهمین شماره این نسخه می باشد که در اندازه کاغذی A3 طراحی شده است.

در این شماره سعی شده با انتخاب روایت‌هایی از فعالان دانشجویی آن زمان تصویر صحیحی از انقلاب فرهنگی را به خوانندگان عرضه شود.

محسن میردامادی، دانشجوی وقت دانشگاه صنعتی امیرکبیر و از اعضای شورای  مرکزی تحکیم وحدت و از فعالان تسخیر لانه جاسوسی، سیدعباس نبوی دانشجوی وقت دانشگاه تهران و از اعضای شورای مرکزی دوم دفتر تحکیم وحدت، وحید از اعضای دفتر تحکیم وحدت،‌ محمد ملکی رئیس وقت دانشگاه تهران در دولت موقت و از فعالان سازمان مجاهدین انقلاب، علیرضا علی‌ دانشجوی وقت دانشگاه علم و صنعت و عضو شورای دوم دفتر تحکیم وحدت، قاسم قنبری دانشجوی وقت دانشگاه مشهد و همدوره‌ای شهید دیالمه و . روایت‌کننده آن روزهای دانشگاه‌ها در این صفحه هستند.

این نسخه برای بُردهای اطلاع رسانی تشکل‌های دانشجویی طراحی شده و تشکل‌ها می‌توانند با دریافت آن اقدام به نصب این پوستر بر روی بردهای خود کنند.

 

منبع: خبرنامه دانشجویان ایران


مطالب جالب و خواندنی دانشگاه ,دانشجوی ,تحکیم ,شماره ,فعالان ,اعضای ,پانزدهمین شماره ,دفتر تحکیم ,انقلاب فرهنگی ,دانشجویان ایران ,دانشگاه تهران ,دفتر تحکیم وحدت، ,دی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

بیا تو آریاسازه سامانه طراحی جولیا طب برتر یک قدم به جلو بیست رام,20رام,دانلود رام,download rom,دانلود رام سامسونگ,هواوی,Huawei,samsun,Samsung, سامسونگ,رام تک فایل,رام چهار فایل,ASUS,رام ایسوس, لنوو,دانلود رام لنوو, دکوراسیون داخلی عاشقونه مرکز فروش فلزیاب | طلایاب | دفینه