جراحی ترمیم بینی | بهترین جراح ترمیم بینی
جراحی ترمیمی بینی ؛ جراحی برای بازسازی و اصلاح، ایرادهایی است که در جراحی بینی  قبلی به وجود آمده است. گاهی در جراحی بینی، جراح به نکات کوچک و ظریفی توجه نمی کند و باعث به وجود آمدن نقایص کوچکی می شود که باعث می شود بیمار از نتیجه ی جراحی زیبایی بینی خود رضایت نداشته باشد. البته گاهی اوقات علت عدم رسیدن به نتیجه عالی از عمل بینی به خاطر مشکلات زیاد بینی بیمار یا وضعیت جسمی او می باشد و یا مراقبتهای بعد از عمل به خوبی توسط بیمار انجام نشده است.


زمانی که بیمار برای جراحی ترمیم بینی اقدام می کند، انتظار دارد که جراح بینی بتواند تمامی عیوب بینی وی را برطرف کند و بینی جدید را طوری برای او ترمیم کند که با تمامی جوانب صورت وی هم خوانی داشته باشد.

جراحی ترمیمی بینی از اهمیت زیادی برخوردار است، زیرا باید بینی به صورت اصولی بازسازی شود تا بعد از جراحی یا  گذشت چند سال با مشکلات جدیدی مواجه نشود. زیرا در این صورت فرد به عمل ترمیم بینی بعدی احتیاج پیدا می کند، که این جراحی پیچیده تر و پرهزینه تر است.

بهترین راه برای پیشگیری از جراحی ترمیم بینی چیست؟


خوب مسلما کسی که اقدام به انجام دادن جراحی بینی می کند، دوست ندارد درگیر جراحی ثانویه ی بینی شود. برای این منظور بهترین راه  در ابتدا انتخاب یک جراح بینی ماهر و باتجربه است.
بیشتر کسانی که نیاز به جراحی ترمیم بینی پیدا کرده اند، افرادی بوده اند که به این مرحله دقت نکرده اند و یا اینکه  فقط  قیمت ارزان را ملاکی برای انجام جراحی بینی خود در نظر گرفته اند.

هر چند که عمل ترمیم بینی می تواند تا حد زیادی مشکلات این گونه افراد را برطرف نماید اما در مواردی که مشکلات حاد در جراحی قبلی پیش آمده باشد و بینی به مقدار زیادی  آسیب دیده باشد، در جراحی ترمیم بینی ، تمامی این مشکلات قابل برطرف شدن نیستند و بینی فقط تا حدی می تواند بهبود پیدا کند.


جراحی و زیبایی بینی ,جراحی ,ترمیم ,مشکلات ,بیمار ,جراح ,ترمیم بینی ,جراحی ترمیم ,جراحی بینی ,ترمیمی بینی ,جراح بینی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

شب مهتاب پیشرفتها مقالات پزشکی بهترین متخصص زنان , ارولوژی , مغز و اعصاب و ... پسر تنها دانلود سریال دل نماز-صدیقه کبری pcclock | کسب درآمد از اینترنت پرسش مهر هجدهم