حجاب-و-بررسی-روند-حجاب-در-جامعه-امروزی
حجاب و بررسی روند حجاب در جامعه امروزی
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 86
حجم فایل: 91 کیلوبایت

نوع فایل: word


مقدمه:
يكي از عمده ترين مسايل كشورهاي در حال گذار، دگرگوني معاني، ارزش ها و عقايد مشترك حاكم بر اين جوامع است.نتيجه تغيير اين عقايد مشترك كه كاركرد انسجام را در نظام اجتماعي بر عهده دارند ايجاد نوعي چند گونگي و تكثر در لايه هاي زيرين و درون ذهني افراد است. اگرچه تكثر به خودي خود امري نامطلوب محسوب نمي گردد اما مسئله از آنجايي آغاز مي شود كه اين چند گونگي در باورها و عقايد و لايه هاي درون ذهني افراد صورت پذيرد و ديگر هيچ اصل و تعريف واحدي وجود نداشته باشد كه اين باورهاي مختلف حول آن نظام يابند. در اين هنگام است كه جامعه عرصه بروز نگرش‌ها و كنش‌هاي مختلف و متفاوت و حتي گاه متناقض گشته و انسجام و يگانگي نظام اجتماعي دست خوش چالش هاي جدي و مهمي مي گردد.
اصل «حجاب» براي ن كه در جوامع اسلامي مطرح است از جمله همين ارزش‌ها و عقايدي است كه از ديرباز در جامعه ما وجود داشته و در دوره‌هاي مختلف تاريخي به صورت‌هاي مختلفي بروز و ظهور كرده است.


فیلم و کتاب دات آی آر حجاب ,فایل ,جامعه ,نظام ,عقايد ,درون ذهني ,ذهني افراد ,نظام اجتماعي ,عقايد مشترك ,روند حجاب منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پروتال حقوقی رضا عباسی مجله اینترنتی رز فان مـــــن و تــــــو خرید هدیه دانلود رایگان نرم افزار فیلم و کارتون و موزیک millanDi shop دانشگاه پیام نور بابل مسجد خاتم الانبیاء