از آنجاکه حوله ها ارتباط مستقیمی با پوست بدن دارند، درنتیجه تولید حوله با کیفیت مناسب، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. کارخانه تولید حوله نیکو یکی از کارخانه های تولید انواع حوله است که در زمینه رنگریزی حوله یا به عبارت عامیانه رنگرزی حوله  نیز فعالیت می کند. این تولیدی حوله اصفهان با داشتن سابقه ای چندین ساله و درخشان، مفتخر به تولید انواع حوله با کیفیت مطلوب بوده و هست و همواره با درنظر گرفتن سلیقه و خواست مشتریان، به تولید حوله حمامی و   تولید حوله تن پوش می پردازد. با حوله نیکو در مطالعه این مطلب همراه باشید.

 

یکی از تغییراتی که در عین سادگی و کوچکی می تواند چهره سرویس بهداشتی شما را تغییر دهد ، پر کردن و یا حتی عوض کردن رنگ درز بین کاشی هاست. همیشه توجه به ریز جزئیات ها می تواند تغییرات بزرگی را به وجود آورد. برای ایجاد تغییرات بیشتر هم می توانید از دوغاب های رنگی ، متناسب با رنگ دیوار های خود استفاده کنید.
 

 

آیینه ها عنصر تاثیر گذار در سرویس های بهداشتی هستند. آیینه های با طرح جدید و خلاقانه می تواند لذت نگاه کردن در آیینه را برای شما دو چندان کند.اگر کف حمام سرامیک است و سبک مدرن دارد بهتر است از آینه های مدرن که دور آن ها قاب فلزی به رنگ استیل و برنز است استفاده کنید . اگر کفپوش حمام به رنگ چوب است و کابینت های استفاده شده در آن از نوع چوبی هستند بهتر است آینه ای را انتخاب کنید که قاب چوبی داشته باشد تا سبکی هماهنگ را خلق کند. 

 

اگر سرویس های بهداشتی شما به صورت مدرن طراحی شده اند و در آن ها از رنگ های روشن و مخصوصا رنگ سفید استفاده شده است وجود یک پرده حمام با رنگ های شاد می تواند جلوه خوبی به فضای داخلی سرویس بهداشتی شما بدهد. همچنین این پرده ها می تواند به عنوان جدا کننده فضای حمام از سرویس بهداشتی باشد.

 

 برای تغییر دکوراسیون داخلی فضای حمام خانه تان حتی می توانید از چراغ ها هم کمک بگیرید.استفاده از چراغ هایی که حباب دور آن ها طرح و نقش شاد دارند می تواند چهره ای بهاری به فضای داخلی سرویس بهداشتی شما ببخشد.

 

اگر به دنبال ایجاد تغییرات بزرگ تری هستید به سراغ کاشیهای دیوار ها بروید ، کاشی های چرک تاب شده را برچینید و کاشی هایی با رنگ های شاد و بهاری را جایگزین کنید البته باید به این نکته هم توجه کنید که رنگ های شاد ممکن است که جلوه ایی خاص به فضا ببخشد ، اما ممکن است که فضا را کوچک تر نشان دهد. رنگ مناسب برای سرویس های بهداشتی اغلب رنگ های روشن مثل سفید استفاده می شود.استفاده از رنگ سفید یا رنگ‌های روشن و گرم در این محل تاثیر زیادی در جلوه این مكان خواهد داشت، ضمن اینكه وجود این رنگ موجب می‌شود تا آلودگی‌ها و كثیفی‌هایی كه در این فضا وجود دارد زودتر در زمینه سفید رنگ آن خودنمایی كرده و افراد برای تمیز كردن آن اقدام كنند. اگر به جای استفاده افقی از کاشی ها و سنگ ها در مکان های کوچک، آنها را به صورت عمودی نصب کنید فضا بزرگ تر و بازتر نشان داده می شود.
 

در مورد سرویس های بهداشتی که فضای بزرگتری دارند و یا سرویس هایی که فضای روشویی از خود سرویس جدا است ، میتوان از کابینت هایی هماهنگ با فضا استفاده کرد. رنگ و جنس کابینت می تواند در ایجاد هماهنگی با فضا تاثیر گذار باشد. به طور مثال اگر کفپوش ها سفید رنگ هستند بهتر است در رنگ کابینت ها از پالت های رنگی سفید و کرم استفاده شود که رنگ های مناسب برای سرویس های بهداشتی هستند.


اطلاعات پزشکی، صنعتی سرویس ,بهداشتی ,استفاده ,حوله ,تواند ,حمام ,سرویس بهداشتی ,داخلی سرویس ,سفید استفاده ,فضای داخلی ,فضای حمام ,داخلی سرویس بهداشتی ,فضای داخلی سرو منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

کالای پزشکی سپید خوره ی کتاب مطالب مربوط به دروس حسابداری میهن پاورپوینت تردمیل MadonnaKshlerin دانلود فیلم وسریال و انیمیشن و موزیک 2020 دانلود رایگان فیلم دانلود آهنگ جدید