با آمدن جان بولتون دوست خانوادگی مجاهدین خلق و حقوق بگیر آنها، بیشتر از هر زمان دیگری احتمال بروز یک جنگ در خاورمیانه شدت می گیرد. متاسف از اینکه در روز مبارک مبعث پیامبر اسلام و با نگرانی آزادیخوهان جهان و بخصوص ایرانیان از این همه زور و خشونت که منطقه و به ویژه سوریه باید محل آزمایش سلاح های آمریکایی و روسی و هزینه ال سعود و ریختن آب به آسیاب ترامپ گردد. همانایی که نان اسلام را می خورند اما خائن ترین به  دین و مسلمانان و به خود انسانیت هستند.

روزی که رجوی سنگ فلسطین و انقلابیون آمریکای لاتین را به سینه می زد و تا به امروز که چهل سال گذشته، زمان زیادی نیست که مورخین متقلب بتوانند آن را طور دیگری روایت کنند و جهان ارتباطات و اطلاعات یک دهن کجی به این فرقه می کند که چگونه ت یک بام دو هوای مجاهدین خلق به پیش رفته که اکنون از زیر قبای صدام به عربستان م وتندروترین و جنایتکار ترین افراد جهان پناه گرفته اند که مدعی هستند که با جنگ دموکراسی می آورند و این قدرآبرو باخته اند که به رقم هفت تریلیون دلار و کشتار مردم، خودشان اقرار می کنند نتایجی را بدست نیاوردند.

تاسف اینکه همین جان بولتون خواستار غارت نفت مردم عراق و سوریه و تسلط بر چاه های نفتی می شد که خزانه جنگی پنتاگون و جیب سرمایه داران را پرکند که مریم قجر طلب آزادی مردم ایران را از آنها می کند و یا داعش که نفت سوریه را می برد تا اداره خلیفه شام و عراق را تامین کند، هیچ تحرک نظامی را بر علیه این تروریست های ریشه در وهابیت انجام نداد !

اینجا است که ت دو بام وهوای را ببینیم و بیش از چهل سال که گذشته فکر می کنند و اتاق های معلوم الحال آنها  علم می کنند که مردم ایران ازآنها عبور کرده و به سینه آنها دست رد زده اند


طلیعه آزادی جهان ,مردم ,سوریه ,مردم ایران منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

Biology حسین قلندری دانلود کده دانلود فایل تحقیق مقاله نرم افزار کتاب برنامه قیمت بیسیم موتورولا | خرید بیسیم کنوود الومهندس کرایه جرثقیل در تهران عاشق بی حوصله سرزمین عجایب - برترین ترفندهای وب