محمد آزاد رئیس اتحادیه اهن ان با اشاره به عدم موفقیت دلار 4200 تومانی در ساماندهی بازار پر نوسان این روز ها، گفت: افزایش نرخ ناگهانی دلار موجب شد تا بازار اهن الات دچار شوک بزرگی شود و متقاضیان  اهن در این بخش فعلا از دست کشیده و منتظر ثبات در بازار اهن هستند.

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار آهن، محمد ازاد در ادامه عنوان کرد: از 14 فروردین سال جاری افزایش قیمت دلار موجب شد تا و در این بازار محدود شود، این در شرایطی است که در حالت کلی باید پس از تعطیلات نوروزی میزان معاملات در بازار اهن با افزایش مواجه گردد.

وی با اشاره به افزایش قیمت هر روزه آهن متاثر از نرخ دلار، گفت: پس از افزایش قیمت دلار شاهد بالا رفتن قیمت روز اهن آلات حدود 100 تا 200 تومان بودیم. که این افزایش و ورود شوک به بازار آهن موجب کاهش تقاضا در این بازار شد.

رئیس اتحادیه آهن ان ادامه داد: قیمت میلگرد اجدار قبل از تعطیلات نوروزی در بازار 2200 تومان معامله می شد اما پس از افزایش قیمت دلار، قیمت میلگرد به 2800 تومان رسید. در حال حاضر این مقطع فولادی با قیمت 2600 تومان معامله می شود. همچنین قیمت ورق فولادی نیز  قبل از تعطیلات 2800 تومان به ازای هر کیلو بود اما افزایش نرخ دلار موجب شد تا قیمت ان روندی صعودی داشته و با قیمت 3250 تومان معامله شود. در حال حاضر قیمت ورق های فولادی سه هزار و 5 تومان می باشد.

محمد ازاد در آخر با بیان این که عرضه دلار چهار هزار و 200 تومانی می تواند موجب ساماندهی بازار گردد، خاطر نشان کرد: در صورتی که دولت به گفته های خود عمل کرده و دلار چهار هزار و 200 تومانی را در بازار عرضه کند، می توانیم شاهد بازگشت ثبات به بازار آهن الات باشیم.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید


آهن پرایس بازار ,قیمت ,افزایش ,تومان ,دلار ,موجب ,افزایش قیمت ,تومان معامله ,دلار موجب ,2800 تومان ,چهار هزار منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

شماره خاله تخفیفان بشارت به راه نجات حقیقی payam مجلات و مقالات کسب‌وکار | موتور ساعت | ساعت دیواری | عقربه | موتور ساعت |