متقاضیان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد آیا از زمان دقیق برگزاری آزمون کارشناسی ارشد اطلاع دارید؟

جزئیات برگزاری آزمون کارشناسی ارشد 97 و زمان دریافت کارت

آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد سال 97 صبح و بعدازظهر روزهای پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت در ۱۳۲ رشته امتحانی و ۷۴ شهرستان کشور برگزار می‌شود.
کارت شرکت در آزمون حاوی اطلاعات ثبت‌نام، تاریخ و محل برگزاری آزمون داوطلبان از روز دوشنبه سوم اردیبهشت 97 برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.
داوطلبانی که در دو کدرشته امتحانی متقاضی شده‌اند باید دو کارت شرکت در جلسه آزمون دریافت کنند.

 

در صورتی که در آززمون کارشناسی ارشد ثبت نام کرده اید، برای اطلاع از نحوه برگزاری آزمون و اطلاع از زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون و در صورت مشاهده هر گونه اشتباهی می توانید از طریق ارتباط با سامانه اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

برای دریافت اطلاعات اطلاعیه را مطالعه نمایید.

تاثیر سهمیه ایثارگران در کنکور کارشناسی ارشد

تسهیلات و امتیازات ثبت نام کارشناسی ارشد – استعداد های درخشان

نحوه دریافت کد وضعیت نظام وظیفه 97 کارشناسی- کارشناسی ارشد

 


جهت مشاوره در زمینه زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد اردیبهشت 97

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۱ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

شماره تماس از خطوط همراه اول ۹۹۲۲۵۵۹۵

 

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل



جزئیات برگزاری آزمون کارشناسی ارشد 97 

 ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 97 و همچنین بیست و سومین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور از روز پنج‌شنبه ۱۶ آذر ماه منحصرا از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز می‌شود و در روز چهارشنبه، ۲۲ آذرماه پایان می‌پذیرد.

 تمام متقاضیان ضرورت دارد طی مهلت در نظر گرفته شده، پس از مطالعه دفترچه راهنما و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز به سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند. دفترچه راهنمای ثبت‌نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد 97 همزمان با شروع ثبت نام بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت و اطلاعیه تکمیلی این سازمان در خصوص نحوه شرکت در آزمون فوق روز گذشته دوشنبه ۱۳ آذرماه جاری از طریق سایت سازمان منتشر می‌شود.

بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 97 در روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت‌ماه 97 برگزار می‌شود.

 

نحوه یافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 97 – 96

اولین موضوعی که داوطلبان باید به آن دقت داشته باشند برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد 97  باید  اطلاعات کارت اعتباری ثبت نام، شماره پرونده و کد رهگیری دریافتی از سامانه ثبت نام را به همراه داشته باشند بنابراین توصیه ما به شما  عزیزان، نهایت دقت در حفظ و نگهداری اطلاعات کارت اعتباری، شماره پرونده و کد رهگیری می باشد. بنابراین داوطلبان بهتر است بعد از تکمیل مراحل ثبت نام و دریافت کد رهگیری و شماره پرونده، یک نسخه چاپی از فرم ثبت نام خود را از طریق سامانه ثبت نام اینترنتی تهیه و در هنگام دریافت اینترنتی کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد برای مشاهده و رفع نقایص احتمالی همراه داشته باشند تا در صورت مشاهده اشتباه بلافاصله ان را برطرف نمایند.

همانطور که در ابتدا توضیح دادیم نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد 97 بصورت اینترنتی با مراجعه به سایت سنجش و با به همراه داشتن مدارکی که توضیح دادیم امکان پذیر خواهد بود. آن دسته از داوطلبانی که شماره پرونده یا کد رهگیری خود را گم کرده اند می توانند از طریق تماس با مشاوران سامانه برای بازیابی اطلاعات پرونده و دریافت کد رهگیری تماس گرفته و بدون هیچ نگرانی کارت ورود به جلسه کنکور ارشد خود را دریافت نمایند.

برای دریافت اطلاعات در رابطه با نحوه و زمان انتشار کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد 97 و در صورت بروز مشکل برای اطلاع اززز نحوه ویرایش اطلاعات روی لینک ابی کلیک نمایید و در صورت مشاهده هر گونه اشتباه و عدم دسترسی به سامانه برای دریافت کارت ورود به جلسه خود با سامانه در ارتباط باشید. 

انتشار کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 97

 

منبع:زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد اردیبهشت 97


tahsil کارشناسی ,ارشد ,آزمون ,کارت ,دریافت ,جلسه ,کارشناسی ارشد ,آزمون کارشناسی ,کارت ورود ,برگزاری آزمون ,سایت سازمان ,برگزاری آزمون کارشناسی ,جلسه ک منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دبیرستان متوسطه اول لاله اندرویدستان ehc-co گذر اردیبهشت