سرگذشت و سرانجام مبهم غول دریا

مقدمه

باور کنید سرگذشت و سرانجام مبهم و نامعلوم صرفا برای آدم ها نیست. کشتی ها با وجود این که دل ندارند ولی سرگذشت و سرانجام دارند. تولد آن ها در بندرگاه ها و یا حوضچه های مخصوص توسط شرکت های کشتی سازی رقم میخورد. تعدادی از آن ها حمل و نقل نفت را به عنوان حرفه ی خود برمیگزینند و عده ای دیگر ترجیح میدهند به جا به جایی کالا های معمولی بسنده کنند. آن دسته هم که روحیه ی پرخشونتی دارند راهی میدان های جنگ میشوند. اندازه هاشان متفاوت است، امکاناتشان هم همینطور اما همگی یک هدف دارند، خدمت رسانی به صاحب خود.

نویسنده‌ی ناتوان قصد دارد در این مطلب شرحی نسبی در مورد کشتی به گل نشسته در سواحل مرجانی جزیره‌‌ی زیبای کیش گزارش کند که مورد توجه تمامی اران تور‌ کیش میباشد و بیشتر آن را با نام کشتی یونانی میشناسید. در ادامه با ما باشید تا از اطلاعاتی که خادمان شما در تیم چوبین  برایتان جمع آوری کرده‌اند استفاده کافی را ببرید.


مرکز تور و بلیط آنلاین سرانجام ,کشتی ,مبهم ,سرگذشت ,سرانجام مبهم منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

بهترین رسپی های ایرانی تعمیرات یخچال مشهد | نمایندگی تعمیرات یخچال در مشهد test سریال ها/خبرها/ورزشی خرید اینترنتی مهاجرت به کانادا ، مهاجرت به استرالیا ، اقامت معرفی تولید کنندگان انواع سنگ نما