ورود به کانال لینکدونی رایگان

لینکدونی چیست؟

لینک در لغت یعنی زنجیر و در اصطلاح یعنی راهی که دو صفحه از دو سایت جدا بهم دیگر پیدا می کنند.یا بعبارت دیگر لینک مثل راهروی می ماند که دو سایت جدا از هم غیر مرتبط را به یکدیگر متصل و مرتبط می کند.

در گذشته قبل از ورود تلگرام به میان مردم که سایت ها بیش از این مخاطب داشتند سایت های بودند که با عنوان لینکدونی وجود داشت که کار این سایت ها همین بود یعنی انها یک منبع پر از لینک سایت های دیگر بودند یا به عبارت بالا این سایت ها شاه راه های بودند که با کمک انها میتوانستیم به لینک بسیاری از سایت ها دسترسی پیدا کنیم.

امروزه با وجود تلگرام و محبوب بودنش در میان مخاطبان کانال ها یا سایت های بوجود امده اند که همان وظایف سایت ها را برعهده دارند وبا عنوان لینکدونی در بین دیگر کانال ها قرار گرفته اند.با ورود به این کانال ها یا گروه ها شما با حجم زیادی از بنر های تلگرامی روبرو میشود که شما را به دیگر کانال ها و گروه ها هدایت میکنند و شما میتوانید کانال یا گروه مدنظرتون را خیلی راحت پیدا کنید.

کانال لینکدونی رایگان یک لینک نیز یکی از همین کانال هاست،که در عرصه معرفی رایگان کانال ها و گروه های بصورت رایگان به مخاطبین تلگرام با عنوان لینکدونی رایگان در حال فعالیت هست.

برای ورود به کانال تلگرام لینکدونی رایگان یا از طریق تصویر فوق و یا از طریق ایدی زیر اقدام کنید @yeklink 


لینکدونی و لینک یاب رایگان یک لینک کانال ,سایت ,لینکدونی ,لینک ,رایگان ,تلگرام ,لینکدونی رایگان ,عنوان لینکدونی ,دیگر کانال ,لینکدونی چیست؟ ,کانال لینکدونی ,کانال لینکدونی رایگا منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اجناس فوق العاده chidazin فن پیج و اخبار سروش حاتمی تخفیفان ایذه چت|انزان چت|حورا چت|چت انزان|چت ایذه هر چی که بخوای