با توجه به افزایش متقاضیان ثبت نام برای کنکور تجربی، بسیاری از داوطلبان علاقمند به آگاهی از لیست واحد های دانشگاه علوم پزشکی و شرایط  پذیرش در این دانشگاه ها می باشند. همانطور که در ابتدا گفتیم هر سال تعداد شرکت کنندگان در گروه آزمایشی علوم تجربی از گروه‌های پنج‌گانه آزمون سراسری برای ورود و تحصیل در رشته های پزشکی افزایش می یابد، گروه آزمایشی علوم تجربی دارای ۵ زیرگروه می باشد و شرکت کنندگان در این گروه آزمایشی پس از قبولی در کنکور می‌توانند در رشته‌های چون پزشکی، دندان‌پزشکی، دامپزشکی، داروسازی و… تحصیل کنند. بنابراین کلیه متقاضیان تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی باید برای تحصیل در رشته ها پزشکی در ثبت نام کنکور سراسری شرکت نمایند و شانس خود را برای قبولی در این دانشگاه امتحان نمایند. در صورت دانشتن هرگونه سوال در رابطه با شرایط پذیرش با آزمون و بدون آزمون در هر یک از این دانشگاه ها و رتبه لازم برای قبولی در هر کدام می توانید با مشاوران سامانه در ارتباط باشید.







جهت مشاوره در زمینه معرفی واحد های دانشگاه علوم پزشکی

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۱ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

شماره تماس از خطوط همراه اول ۹۹۲۲۵۵۹۵

 

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

 

شرایط پذیرش در دانشگاه علوم پزشکی 

 همانطور که همه ی  داوطلبان می دانند برای تحصیل در رشته های دانشگاه علوم پزشکیباید در ثبت نام کنکور سراسری 97 شرکت کرده و با کسب رتبه و تراز لازم در رشته مورد نظر خود تحصیل نمایند، همچنین به دوستانی حتمن قصد تحصیل در رشته های پزشکی را دارند یادآوری می کنیم علاوه بر دانشگاه سراسری علاقمندان می توانند در انتخاب رشته دانشگاه آزاد هم شرکت کرده و فرصت خود را امتحان نمایند همچنین با ثبت نام در پردیس خودگردان و دانشگاه های بین الملل و حتی از طریق اعزام دانشجو به خارج از کشور می توانند در رشته پزشکی مد نظر خودتحصیل نمایند فقط کافیست برای دریافت اطلاعات با مشاوران سامانه ثبت نام صدای مشاور در اتباط باشند و سوالات خود را در این زمینه از مشاوران پرسیده و راهنمایی لازم را دریافت نمایند.  

علاقمندان به آگاهی از فهرست دانشگاه های سراسری و فهرست دانشگاه های آزاد  و معرفی دانشگاه غیر انتفاعی  و معرفی دانشگاه فنی حرفه ای با  فهرسرت دانشگاه پیام نور   و  معرفی واحد های دانشگاه علمی کاربردی کلیک بر روی لینک آبی می توانند اطلاعات لازم را از واحدها و شرایط پذیرش در این دانشگاه ها دریافت نمایند.


منبع:معرفی واحد های دانشگاه علوم پزشکی


tahsil دانشگاه ,علوم ,پزشکی ,تحصیل ,نمایند ,رشته ,دانشگاه علوم ,علوم پزشکی ,گروه آزمایشی ,شرایط پذیرش ,مشاوران سامانه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ampblog باران پاییزی فزوش چیت پابجی نحوه استفاده از انکوباتور آزمایشگاهی شعبانی ناز گل هدیه