متقاضیان ثبت نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد باید معدل خود را در هنگام ثبت نام در تقاضانامه ثبت نام درج نمایند در این نوشته اطلاعاتی در رابطه با نحوه تکمیل نمودن معدل در برگه ثبت نام در اختیار شما عزیزان خواهیم گذاشت. 

نحوه نوشتن معدل کارشناسی در کنکور ارشد 97

فارغ التحصیلان برای درج معدل کل اکتسابی و دانشجویان سال آخر مقطع کارشناسی برای درج میانگین واحدهای گذرانده، به توضیحات صـفحه 1 همـین دفترچـه مراجعه نمایند. داوطلبان توجه داشته باشند در صورت مغایرت معدل واقعی و معدل های اعلام شده در تقاضانامه ثبت نام و یا در مرحله دریافـت اینترنتـی کـارت شرکت در آزمون، از ثبت نام پذیرفته شدگان نهایی آزمون ممانعت بعمل خواهد آمد. همچنین داوطلبان برای آگاهی از شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ومدارک لازم برای ثبت آزمون کارشناسی ارشد 97 – 96  نام با کلیک بر روی لینک آبی و مطالعه مقاله می توانند اطلاعات لازم را در یافت نمایند.

 

نحوه نوشتن معدل دانشجویان کارشناسی سال آخر برای کنکور کارشناسی ارشد

معدل مندرج در گواهینامه موقت یا مدرک رسمی فارغ التحصیلان دوره های مختلف کارشناسـی و یـا میـانگین نمـرات واحدهای درسی گذرانده شده تا تاریخ 30/11/1396 برای دانشجویان سال آخر دوره کارشناسـی کـه حـداکثر تـا تـاریخ 31/6/1397 فارغ التحصیل خواهند شد.

1-آن دسته از داوطلبانی که حداکثر تا تاریخ 30/11/1396 و یا 31/6/1397 در دوره کارشناسـی فـارغ التحصـیل مـیشـوند، دانشجوی سال آخر محسوب شده و در هنگام ثبت نام میبایست میانگین نمرات واحـدهای گذرانـده شـده خـود تـا تـاریخ 31/6/1396  را در فرم تقاضانامه ثبت نام وارد نمایند.

2 -آن دسته از داوطلبانی که تا تاریخ 30/11/1396 فارغالتحصیل شده و موفق به اخـذ گـواهی فـارغ التحصـیلی مـیشـوند، میبایست معدل مندرج در گواهی فارغ التحصیلی خود را، در مرحله دریافت کارت شرکت در آزمون (3/2/97 لغایت 5/2/97( در قسمت مربوط به ویرایش اطلاعات ثبت نامی، درج نمایند.

3 -آن دسته از داوطلبانی که تا تاریخ 31/6/1397 فارغ التحصیل میشوند، میبایست نسبت میانگین نمرات واحدهای درسـی گذرانده شده خود تا تاریخ 30/11/1396 در مرحله دریافت کارت شرکت در آزمون (3/2/97 لغایت 5/2/97 (در قسمت مربوط به ویرایش اطلاعات ثبت نامی، درج نمایند

  

جهت مشاوره در زمینه نحوه نوشتن معدل کارشناسی در کنکور ارشد

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۱ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

شماره تماس از خطوط همراه اول ۹۹۲۲۵۵۹۵

 

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

 



 

شرایط نوشتن معدل برای دانشجویان کارشناسی ناپیوسته در کنکور ارشد

داوطلبانی که فارغ التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته میباشند، لازم است علاوه بر نوشتن معدل دوره کارشناسی در بند 23 تقاضانامه، معدل دوره کاردانی خود را نیز در ردیف مربوط در (بند 24 (تقاضانامه ثبت نام درج نمایند، دانشجویان سال آخـر دوره کارشناسی ناپیوسته که حداکثر تا تاریخ 31/6/1397 فارغ التحصیل خواهند شد لازم است علاوه بـر درج معـدل دوره کاردانی، میانگین نمرات واحدهای درسی گذرانده شده تا تاریخ 31/6/1396 خود را در ردیف مربوط (بند 23 تقاضانامه درج نمایند). بنابراین این دسته از داوطلبان در زمان توزیع اینترنتـی کـارت شـرکت در آزمـون، باید مطـابق مفـاد تبصره های 1 ،2 و 3 فوق اقدام نمایند.

 منبع:نحوه نوشتن معدل کارشناسی در کنکور ارشد


tahsil معدل ,کارشناسی ,نمایند ,دوره ,نوشتن ,فارغ ,نوشتن معدل ,کنکور ارشد ,فارغ التحصیل ,معدل کارشناسی ,نحوه نوشتن ,دوره کارشناسی ناپیوسته ,میانگین نمر منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

شهدای هور تبادل لینک مد پیکس امام دوازدهم فان پاتوق Zacharyzsqvx3 Blog طراوت شه دروس smartlife