نسخه نهایی دانلود ویندوز ۷ به همراه تمامی آپدیت ها تا تاریخ April-10-2018 توسط گروه Gen2 منتشر شد. این نسخه بر اساس ISO رسمی و قانونی دانلودشده از سایت مایکروسافت ساخته شده است. بدین صورت که پس از دانلود، تمامی آپدیت ها تا تاریخ مذکور با ISO اوریجینال ادغام شده و یک نسخه کاملا آپدیت شده و رسمی را نتیجه داده است. هیچ گونه دستکاری در فایل های اصلی ویندوز انجام نشده و هیچ add-on اضافه ای نصب نشده است. هیچ نرم افزار و برنامه ی اضافی قرار ندارد، هیچ فایل گرافیکی یا اسکریپت یا والپیپر اضافی نیز به این نسخه اضافه نشده است. به جرئت می توان گفت که این نسخه، یک نسخه اوریجینال از ایمیج رسمی مایکروسافت است که فقط آپدیت های جدید به آن اضافه شده است. هم چنین Net Framework 4.7 و آخرین نسخه Internet Explorer 11 در این بسته به صورت اتومات برای شما نصب خواهد شد.

وجود بسته کامل DirectX 10 با آخرین هات فیکس ها و آپدیت Windows Defender به آخرین نسخه، می تواند این نسخه از ویندوز ۷ را برای گیمرها به یک بسته بسیار باارزش تبدیل کند. برای مشاهده لیست تغییرات این نسخه از ویندوز به همراه لینک دانلود ویندوز ۷ به صورت کاملا رایگان، لطفا به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

Windows 7 SP1 X86 X64 18in1 DUAL BOOT OEM ENU APRIL 2018-Generation2


http://uupload.ir/files/cmo_win.7.ultimate.cover.jpg


۩۞۩ بهترین های اینترنت نارسیس ۩۞۩ نسخه ,ویندوز ,آپدیت ,آخرین ,windows ,بسته ,دانلود ویندوز ,april 2018 ,تمامی آپدیت منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

عشقولانه ها تور ترکیه مارستان وی کی نیوز آموزش اندروید Good Days on the Way تعمیر فلزیاب 09102191330 مزایده ها