متقاضیان ثبت نام آزمون وکالت برای شرکت در آزمون وکالت در سال 97 باید قبل از حضور در جلسه ی آزمون وکالت نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون خود اقدام نمایند.  در برخی موارد مشاهده شده که داوطلبان در هنگام ثبت نام موردی را اشتباه در فرم ثبت نام وارد کرده اند و زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت  متوجه این اشتباه می شوند. بنابراین در صورت بروز هر گونه اشتباه بعد از مشاهده کارت ورود به جلسه آزمون دکتری می توانید از طریق ارتباط با سامانه در کمترین زمان مشکل خود را برطرف و کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایید.

برای دریافت اطلاعات روی لینک زیر کلیک نمایید.

شرایط ثبت نام آزمون وکالت 97

زمان برگزاری آزمون وکالت 97

 

جهت مشاوره در زمینه زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت 97-98

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۱ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

شماره تماس از خطوط همراه اول ۹۹۲۲۵۵۹۵

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل


برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت 97-98 روی لینک کلیک کنید. زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 97

با توجه به اینک زمان ثبت نام آزمون وکالت در مهرماه، و زمان برگزاری در آذر ماه می باشد، متقاضیان به این نکته توجه داشته باشند که زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون وکالت در آبان ماه بوده. بنابراین داوطلبان با مراجعه به سایت اینترنتی و با وارد نمودن اطلاعات درخواستی  می توانند پرینت از کارت شرکت در آزمون وکالت خود را  تهیه  نمایند. بر روی کارت ورود به جلسه اطلاعاتی مانند مشخصات فردی، زمان، تاریخ و آدرس  داوطلب ذکر شده است و  داوطلبان با مشاهده اطلاعات می توانند  به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند.

در صورت مشاهده هر گونه اشتباه بر روی کارت ورود به جلسه آزمون وکالت در بندهای 1، 2، 3، 4، 9، 10 (نام خانوادگی – نام، تاریخ تولد، شماره شناسنامه، کدملی، تاریخ فارغ التحصیلی، عنوان رشته تحصیلی) داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت نسبت ه اصلاع آن اقدام نمایند. مهلت ویرایش اطلاعات درج شده در فرم ثبت نام در آذر ماه بوده و قبل از برگزاری آزمون وکالت. در صورت مشاهده هر گونه اشتباه می توانید از طریق ارتباط با سامانه نحوه ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه آزمون وکالت را دریافت نمایید. همچنین در  بند 6 (معلولیت)  لازم است فرم مخصوص معلولیت را روز قبل از برگزاری آزمون تحویل باجه داده شود و رفع نقص نماید تا اقدامات لازم در این خصوص بعمل آید. در غیر اینصورت هیچگونه تقاضایی قابل پذیرش نمی‌باشد.

نحوه درج و استفاده سهمیه ایثارگران در آزمون وکالت و در صورت بروز خطلا نحوه ویرایش سهمیه ایثارگران

آن دسته از داوطلبانی که قصد استفاده از سهمیه ایثارگران را دارند باید در هنگام درج اطاعات نهایت دقت را داشته باشند و در صورت مشاهده  اشتباهی  در بند 7 (سهمیه ثبت‌نامی) کارت ورود به جلسه آزمون وکالت به (ارگانهای بنیاد شهید و امور ایثارگران، ستاد کل نیروهای مسلح – سپاه پاسداران و وزارت جهاد کشاورزی) جهت اعلام خطا مراجعه و در (قسمت ویرایش اطلاعات)  نسبت به اصلاح  اطلاعات خود  اقدام نمایند تا در صورت تأیید سهمیه توسط ارگان مربوط، سهمیه مورد نظر برای آنان اعمال گردد، در صورت بروز مشکل برای ویرایش اطلاعات سهمیه آزمون وکالت و دریافت کد سهمیه برای درج در فرم ثبت نام با سامانه در ارتباط باشید. در صورت عدم رسیدگی با سهمیه آزاد گزینش خواهید شد و هیچگونه اعتراضی قابل قبول نمی‌باشد.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی می باشد. 

 

منبع:زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت 97-98
tahsil آزمون ,وکالت ,کارت ,جلسه ,دریافت ,سهمیه ,آزمون وکالت ,کارت ورود ,جلسه آزمون ,دریافت کارت ,ویرایش اطلاعات ,جلسه آزمون وکالت ,برگزاری آزمون وکالت , منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

Mosavat طراحی اپلیکیشن شلف دونی سازمان اطلاعات Jasiahibqilj46 homepage