دانلود بازی Hidden Dragon Legend برای کامپیوتر به همراه آپدیت ۴

  • دانلود بازی Hidden Dragon Legend برای کامپیوتر به همراه آپدیت ۴

    سرانجام نسخه کامپیوتر دانلود بازی Hidden Dragon Legend در تاریخ ۲۲ژانویه ۲۰۱۸ به صورت نهایی در شبکه استیم منتشر شد. استودیو MegaFun Games Ltd. وظیفه توسعه این بازی را داشته و Oasis Games آن را منتشر کرده است. بازی Hidden Dragon Legend در سبک اکشن، گور و خشونت آمیز تهیه شده است. عنوان Hidden Dragon Legend، جزو آن دسته بازی‌هایی است که در سبک عناوین اکشن پلتفرمر (platformer)، قرار می‌گیرد و بازی در سبک ۲٫۵ بعدی دنبال خواهد شد. بازیکنان در این بازی به کشور چین باستان سفر خواهند کرد و در این سفر، دشمنان، مشکلات، درگیری‌ها و معماهای زیادی وجود دارند که باید با آن ها رو به رو شوند. همچنین شما در این بازی قادر خواهید بود برای افزایش سطح و کیفیت بازی خود، با حل معما ها و یا نابود کردن دشمنان، امتیاز مورد نیاز خود را به دست آورید. کاربران برای اینکه بتوانند جان خود را در بازی حفظ کنند به نبرد با دشمنان می‌روند و با حل کردن معما‌ها و دست‌یابی به سطح‌های مختلف، بازی را پیش می‌برند. همانند بازی‌های دیگر، وقتی کاربران دانلود بازی Hidden Dragon Legend را شروع می‌کنند، یک سلاح ابتدایی در اختیار آنها قرار می‌گیرد. این سلاح که در قالب یک شمشیر است، Rusted Iron نام دارد. کاربران با پیش بردن بازی این توانایی را دارند که به سلاح‌های جدید دست پیدا کنند. این سلاح‌ها Shattered Cloud و Tiger Tooth نام دارد. هر یک از این سلاح‌ها از قابلیت‌های منحصر‌به‌فردی برخوردار هستند.

    Hidden Dragon Legend PC-CODEX

    |آپدیت بازی Hidden Dragon Legend Update 4-CODEX اضافه شد|

    دانلود-بازی-Hidden-Dragon-Legend

    تصاویری از محیط بازی:

    دانلود-بازی-Hidden-Dragon-Legend دانلود-بازی-Hidden-Dragon-Legend

    دانلود-بازی-Hidden-Dragon-Legend دانلود-بازی-Hidden-Dragon-Legend

    دانلود-بازی-Hidden-Dragon-Legend دانلود-بازی-Hidden-Dragon-Legend

    Powered by the Unreal 4 Engine, Hidden Dragon will make players utilize all their skills in combat, acrobatics, and puzzle-solving to navigate their way through tough enemies, powerful bosses and Metroidvania-style puzzles while building their fighter through an extensive skill tree that allows players to customize their fighting style.

    سیستم مورد نیاز

    حداقل سیستم مورد نیاز:

    OS: Windows 7 / 8.1 / 10 (64bit)
    Processor: Intel i5 4460 / AMD FX8300
    Memory: 8 GB RAM
    Graphics: NVIDIA GTX 750TI / AMD(ATI) Radeon HD 5870
    DirectX: Version 11
    Storage: 8 GB available space

    سیستم پیشنهادی:

    OS: Windows 7 / 8.1 / 10 (64bit)
    Processor: Intel i7 4790 / AMD Ryzen 5 1500X
    Memory: 16 GB RAM
    Graphics: NVIDIA GTX 1060 / AMD Radeon R9 390
    DirectX: Version 11
    Storage: 8 GB available space

    ۱) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

    ۲) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

    ۳) به نصب بازی بپردازید.

    ۴) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

    ۵) از اجرای بازی لذت ببرید

    رزرو مکان تبلیغاتی

    برای رزرو این مکان تبلیغاتی با ایمیل زیر مکاتبه کنید:

    Downloadha.help@gmail.com

 مرجع سايتهاي تفريحي

کليک کنيد


دانلود رایگان بازی ,hidden ,dragon ,legend ,دانلود ,کامپیوتر ,hidden dragon ,dragon legend ,بازی hidden ,دانلود بازی ,مورد نیاز ,hidden dragon legend ,بازی hidden dragon ,64bit processor intel منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

روستای زیبای کِسِه اخبار و اطلاعات جامع برنامه نویسی و سئو وبسایت کوچک پویا شرکت خرید و فروش فلزیاب 09102191330 دانلود بروزترین موزیک های ایران چگونه باید در محیط مدرسه تحمل و احترام به افکار دیگران و اخلاق و ادب را تمرین کنیم خوشمزه ترین مزه ها آموزشگاه رانندگی توحید