روشی برای شدن زن در زمان (مخصوص متاهلین)

  • روشی برای شدن زن در زمان (مخصوص متاهلین)

    ن ارگاسم پیچیده اي دارند. هنوز علم به نحوه ی ن دست نیافته و نظریه هاي مختلفی برای این موضوع وجوددارد. اما یکی از مهم ترین مواردی که ن رابه ارگاسم می کشاند، مقاربت یا دخول آلت جنسی مرد به درون رحم زن است. زن به وسیله دخول آلت شوهر به ارگاسم رسیده و از لذت جنسی بهره مند می‌شود.

    اما آیا شدن زن در زمان از طریق مالش چوچوله امکانپذیر است؟ شدن زن در زمان بدون مقاربت در جایگاه هاي مختلفی مورد نیاز است. برای مثال در دوران قاعدگی و ، مرد به سادگی هرچه تمام تر شده و لذت جنسی می‌برد، اما برای رساندن همسرش به ارگاسم چه باید بکند؟ شدن زن در زمان و یا در دوران نامزدی عموما میسر نیست و بهمین علت باید از روشهای دیگر مثل مالش چوچوله زن استفاده شود.

    همچنین تعداد زیادی از بانوان در دوران قاعدگی نیاز دارند تا کمی لذت جنسی را تجربه کنند. دراین مواقع نیز که دخول مجاز نیست، ی ن بدون دخول مورد توجه قرار میگیرد. زوجین باید بتوانند شدن زن در زمان زن را تجربه کنند و با مدیریت روابط جنسی دراین دوران لذت کافی را از رابطه خود ببرند.

    شدن زن در زمان از طریق مالش چوچوله موارد زیاد دیگری وجوددارد که نیاز به شدن زن در زمان از طریق مالش چوچوله بدون مقاربت همسر خواهد بود. برای مثال در دوران بارداری و به خصوص در ماه هاي آخر مقاربت در تعداد زیادی از موارد ممنوع می‌شود و برای به ارگاسم رسیدن زن باید فکر و چاره اي اندیشیده شود. چوچوله یکی از بهترین اندام هاي زن برای شدن زن در زمان بدون برقراری رابطه جنسی کامل است.

    چوچوله چیست؟

    چوچوله زن که به آن کلیتوریس نیز گفته میشود، یکی از مهم ترین اندام هاي جنسی نه چوچوله است. در قسمت چوچوله بانوان، اعصاب مختلف و رگ هاي خونی بسیاری قراردارند و آن رابه یکی از حساس ترین قسمت هاي بدن انها تبدیل ساخته است. شدن زن در زمان از طریق مالش چوچوله بعنوان مهم ترین منشاء میل جنسی در ن شناخته می‌شود.

    چوچوله در بالای واژن جای گرفته است. در تعداد زیادی از موارد پیدا کردن چوچوله حتی برای خود زن نیز سخت است چه رسد به شوهر وی! مشکل اینجاست که چوچوله در بعضی مواقع به صورت کامل در زیر لب هاي واژن قرار گرفته و به اصطلاح زیر سقفی ایمن مخفی میشود.

    جالب اینجاست که چوچوله در جریان تحریکات جنسی بزرگ شده و بیشتر نمایان می‌شود. در واقع با تحریک شدن زن چوچوله پرخون شده و بزرگ میشود. لازم است بدانید که تنها 4 درصد از چوچوله بیرون ازبدن زن قرار گرفته و مابقی درون بدن وی جای دارد.

    برخی دانشمندان بر این باور هستند شدن زن در زمان با مالیدن چوچوله که حتی ی با مقاربت نیز بعلت فشاری که بر چوچوله و نقطه جی به صورت هم زمان وارد می‌شود اتفاق میوفتد

    روشی برای  شدن زن در زمان  (مخصوص متاهلین)

    شدن زن در زمان با مالش چوچوله

    چوچوله زن نقش فوق العاده اي در شدن زن در زمان بدون داخل شدن مرد دارد. در واقع این قسمت ازبدن ن، حساس ترین قسمت جنسی آنان بوده و طبق نظر کارشناسان هیچ قسمتی در بدن مردان به اندازه چوچوله حساسیت جنسی ندارد.

    کافی است مرد کمی با صحبت هاي زیبا و لمس کردن بدن زن، معاشقه را شروع کند. مالش چوچوله البته اگر به درستی پیدا شود! میتواند هیجانات زن را برانگیخته کند و با استفاده از برخی تکنیک ها او را به ارگاسم برساند. دراین بین مرد نیز به سادگی با استفاده ازبدن زن خواهد شد.


    حتما بخوانید :  رفتار مناسب با همسر در دوران قاعدگی


    چوچوله عضو مهمی ازبدن ن است. مرد باید بتواند به سرعت این قسمت ازبدن همسر خودرا پیدا کرده تا با استفاده از ان او را کند. این روش بهترین راه برقراری رابطه جنسی و ی ن بدون مقاربت در دوران نامزدی و یا بارداری است.

    شدن زن در زمان با مالش سینه

    همانگونه که گفته شد بهترین راه برای شدن زن در زمان ، مالش چوچوله در حدی است که زن به ارگاسم برسد. رسیدن زن به ارگاسم از طریق مالش چوچوله نیاز به تکنیک هایي دارد تا لذت بردن وی به ارگاسم تبدیل شود.

    لمس کردن زن به خصوص قسمت هاي حساس بدن وی میتواند روند ی بدون مقاربت را ساده تر کند. قسمت درونی ران، کمر و به ویژه پشت گردن از مهم‌ترین این قسمت ها هستند. اما انچه که بیش از هر چیز ن را تحریک می‌کند، لمس سینه و به ویژه نوک سینه است. لمس و خوردن سینه درکنار مالش کلیتوریس می‌تواند زن رابه ارگاسم برساند.

    سینه ها در تعداد زیادی از موارد می‌توانند به تنهایی زن را تا مرز شدن پیش ببرند؛ هر چند بنظر میرسد این اتفاق بیشتر در ماه هاي اول ازدواج و نامزدی اتفاق میوفتد. در دوران نامزدی بهترین روش ی ن بدون برقراری رابطه کامل ، تحریک هم زمان به وسیله چوچوله و سینه ها است.

    نقش مردان در شدن زن در زمان با مالش چوچوله بسیار مهم و حیاتی است و باید با تمام دقت دراین موضوع با همسر خود همکاری داشته باشند تا به بهترین نحو شود.

    ترفندی برای شدن ن در زمان هاي بودن «مخصوص متاهلین»

     TARG   


دانلود رایگان مقاله چوچوله , ,زمان , ,جنسی ,مالش ,زمان ,مالش چوچوله ,برای ,طریق مالش ,بدون مقاربت ,زمان مخصوص , مخصوص متاهلین ,بدون بر منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

خشکشویی|خشکشویی آنلاین|اتوشویی|اتوشویی آنلاین چاپ کلمه رپ بجنورد مرکز نگهداری سالمند در اصفهان|نگهداری سالمند در منازل اصفهان | شرکت خدماتی و نظافتی پارسا اصفهان خدا جون تا کی... شهرعروسکها دانلود آهنگ و فیلم , سریال با زیرنویس فارسی سانسور تجهیزات صنعتی نظافت توربین دندانپزشکی