بررسی-پايبندی-دانشجويان-دانشگاه-آزاد-به-دين
بررسی پايبندی دانشجويان دانشگاه آزاد به دين
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 110
حجم فایل: 172 کیلوبایت

نوع فایل: word
قابل ویرایش 110 صفحه

مقدمه:
درادوار مختلف تاريخ بشري يكي از مولفه هاي مهم حيات اجتماعي انسان ها دين بوده است . كمتر جامعه اي را سراغ داريم كه دين با اشكال و تعاريف مختلف در هويت فردي و اجتماعي آن سهم وافري نداشته باشد. دين نه تنها از زندگي انسان امروزي كنار نرفته بلكه همچنان يكي از اركان مهم اجتماعات بشري باقي مانده است. به طوريكه تعميق تداوم حيات ديني از يك سو گرايش فطري و ذاتي انسان عصر كنوني از سوي ديگر موجب شده دين و گرايشات ديني در زمره مهمترين دغدغه هاي عصر كنوني باشد.
بازگشت جهاني انديشه هاي ديني و جنبش هاي اجتماعي يكي از غير منتظره ترين رويدادهايي است كه قرن حاضر با آن مواجه است. امري كه ظهور و بروز ديدگاهها و موانع مختلف در اين حوزه را به دنبال داشته است اين امر براي جوامع ديني همچون جامعه ما اگر چه فاكتور بسيار مثبتي قلمداد مي شود تلاشهاي بسياري را نيز در اين حوزه به ياري مي طلبد چرا كه حفظ و صيانت از روشهاي ديني – اسلامي و دفاع از حقانيت اين شريعت آسماني مسئوليت تك تك آحاد جامعه را خاطرنشان ساخته و وظايف خطير برنامه ميزان نظام را يادآور ميشود.


فیلم و کتاب دات آی آر ديني ,فایل ,جامعه ,انسان ,اجتماعي ,دانشگاه آزاد ,دانشجويان دانشگاه ,پايبندی دانشجويان ,بررسی پايبندی ,پايبندی دانشجويان دانشگاه ,بررسی پايبند منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مستر بلاگ باران چت|چت باران|چت|باران چت دانلود کده مشاورتحصیلی behzistblog.com rostamilawyer خرید اینترنتی