بازسازی و نوسازی ساختمان

بازسازی و نوسازی ساختمان های مسی، تجاری و اداری زیر نظر متخصص های حوزه ساختمان و در زیر شاخه های متعدد ساختمانی از خدماتی است که می توانید با خیالی آسوده به گروه یاشیل بسپارید.

گروه طراحی و تزیینات یاشیل تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا برای بازسازی و نوسازی ساختمان از مرحله تخریب و خاک برداری تا اجرای تزیینات داخلی و مبله نمودن با یک کارگروه منسجم و توانمند و با بهره گیری از علوم نوین طراحی و تزیینات داخلی شرایطی را برای مشتریان خود فراهم سازد تا با خیالی راحت به آنچه در تفکرات خود از یک ساختمان فکر می کنند دست یابند.

گروه یاشیل برای تک تک مراحل بازسازی ساختمان اکیپ توانمندی دارد که با یک مدیریت واحد کارها برنامه ریزی و اجرا می گردد تا تداخلی در عملیات بازسازی نداشته باشیم. ضمن اینکه اینکار هزینه های دوباره کاری را به صفر می رساند.

برای شروع عملیات بازسازی یک ساختمان :

  • در ابتدا محل پروژه توسط کارشناسان یاشیل بازدید شده و ایده های مورد نظر کارفرما اطلاعات اولیه گردآوری می شود.
  • با توجه المان های طراحی دکوراسیون و بودجه در نظر گرفته شده برای بازسازی و نوسازی ساختمان ، چند سبک طراحی نمای ساختمان و دکوراسیون داخلی با نقشه های دو بعدی و سه بعدی به کارفرما پیشنهاد می شود.
  • با توجه به متریالی و هزینه ای که برای هر طرح برآورد شده است، یک طرح تائید و تصویب می گردد.
  • بعد از عقد قرارداد گروه های اجرایی وارد عمل می شوند و تمام تلاش خود را بکار می گیرند تا مطابق طرح تصویب شده و با بهترین کیفیت ممکن و در زمان تعیین شده کار را به اتمام برسانند.

این مطلب از سایت : طراحی دکوراسیون و هنرهای تزییناتی یاشیل انتخاب شده است


تزیینات و نقاشی ساختمان یاشیل ساختمان ,بازسازی ,یاشیل ,نوسازی ,طراحی ,گروه ,نوسازی ساختمان ,عملیات بازسازی ,تزیینات داخلی ,تمام تلاش ,گروه یاشیل منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

کساییون خرید اینترنتی مشاوره روانشناسی هواکش های ضد آب در جهان دستگیره کابینت اصفهان چت|به چت اصفهان خوش آمدید. عربی امام علی (ع)