روش-تحقیق-علل-گرايش-جوانان-به-مصرف-مواد-مخدر
روش تحقیق علل گرايش جوانان به مصرف مواد مخدر
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 106
حجم فایل: 511 کیلوبایت

نوع فایل word
قابل ویرایش 106 صفحه

چکیده:
این تحقیق، پژوهشی است پیرامون علل گرایش جوانان به مصرف مواد مخدر در این تحقیق جامعه آماری خود را با حجم نمونه 100 نفر و از میان معتادین مراجعه كننده به ستاد هماهنگی و توانبخشی سازمان بهزیستی (مركز شهید اشرفی اصفهانی) برگزیده‌ایم.
در این تحقیق، 6 فرضیه مطرح و مورد بررسی قرار گرفت، كه در نهایت تمامی فرضیه‌های ما مورد تأیید قرار گرفت. به عبارت دیگر رابطة معناداری میان فرضیه‌های مطرح شده و علل گرایش جوانان به مواد مخدر وجود دارد.
روش تحقیق مورد استفاده برای دست‌یابی به نتیجه، روش پیمایشی است كه البته در ضمن از دو تكنیك، روش كتابخانه‌ای و نیز پرسشنامه‌ای برای جمع‌آوری اطلاعات سود جسته‌ایم.
در پژوهش انجام شده سعی شد كه نگاهی هر چند گذرا و سطحی به تعریف اعتیاد، مشخصه‌های اعتیاد مراحل اعتیاد، شناخت شخصیت معتادین، تاریخچة مواد مخدر در جهان و ایران و … داشته باشیم. در انتهای تحقیق نیز پیشنهادات تحقیق را ارائه نمودیم تا بلكه در آینده محدودیتهای تحقیقی مانند آنچه كه در تحقیق فوق صورت گرفته از میان برداشته شود.


دانلود سرای دانشجویی تحقیق ,مخدر ,مواد ,جوانان ,فایل ,مورد ,مواد مخدر ,مصرف مواد ,گرایش جوانان ,گرايش جوانان منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پارچه سرای محمدمصطفی همه چیز | از همه جا | درباره همه چیز! ZIBACHIZ مشاوره جوان علی بابا پیک من lope beautiful-codes-blog zahra-hamedani