حضور #مبلغین مدرسه علمیه #ثقلین در جمع دانش آموزان مدرسه امام رضا (علیه السلام) شهر #ملک_آباد

 

صبح روز چهارشنبه 1396/12/16 مبلغین مدرسه علمیه ثقلین با توجه به آغاز پذیرش حوزه علمیه خراسان جهت تبلیغ فضای طلبگی و ارتباط با نوجوانان در این مدرسه حضور بعمل آوردند.

در ابتدا مراسم حجه الاسلام مرتضوی زاده در غالب بیان داستان اشاره داشتند به اهمیت انتخاب صحیح در زندگی و اینکه اگر لحظه لحظه زندگی بنده با یاد و رضایت خداوند باشد قطعا در تمامی عرصه ها موفقیت کسب می شود و به آرامشی الهی خواهیم رسید.

ایشان در ادامه ذیل آیه 122 سوره توبه اشاره داشتند به اهمیت تفقه در دین و اینکه جامعه امروز تشنه موفق با سواد و خدمت کننده به مردم می باشد.

در ادامه هم حجه الاسلام شجاعی و فلاح به بیان نظام آموزشی و فرهنگی-تربیتی مدرسه علمیه ثقلین پرداخته و برنامه های مدرسه را در غالب کلیپ تصویری بیان کرده و مجری مسابقات بین دانش آموزان بودند.

و در انتها با تشکیل حلقات معرفت به سوالات دانش آموزان پاسخ داده شد.

امید است که این حضور مورد رضایت خداوند متعال باشد.


حوزه علمیه ثقلین مدرسه ,علمیه ,ثقلین ,حضور ,بیان ,آموزان ,علمیه ثقلین ,مدرسه علمیه ,مبلغین مدرسه ,دانش آموزان ,رضایت خداوند ,مدرسه علمیه ثقلین ,مبلغین مدرسه علمی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

امتحان نهایی خرداد 98 ایران تایپیست شعبانی adabiat7 یگانه فناوران واردکننده انواع تگ و لیبل دزدگیر و دزدگیر پوشاک و تگ صدفی وجداکننده تگ و گیت فروشگاهی هاست دانلود عالی