@soltannasir

 

       {درد و دل سلطان نصیری 34 }

 

            { تلگرام و ایتا }

 

همانگونه که پیش از شروع نوروز در کانال اعلام نمودیم در سال جدید مسئولین تصمیم بر فیلترینگ دائمی تلگرام دارند. سخنی در این باره از جناب علاالدین بروجردی چند وقت پیش منتشر شد سپس توسط عده ای دیگر از مسئولین رد شد.

اما تا آنجا که فقیر شنیده ام پروژه فیلترینگ تلگرام بسیار جدی است و مسئولین مربوطه در حال طرحی هستند که ذره ذره از پهنای باند تلگرام کم نمایند و سپس اقدام به فیلترینگ دائمی نمایند

اگر شرکت تلگرام نسخه دار این پیام رسان را نیز ارائه نماید و اینگونه فیلترینگ دور زده شود باز بدلیل عدم اختصاص پهنای باند، تلگرام به گونه ای کُند کار خواهد نمود که خود استفاده کنندگان ترجیح خواهند داد که در پیام رسان دیگری به کار خویش ادامه دهند!!!

بستر جایگزین تلگرام از نظر مسئولین پیام رسان داخلی ایتا می باشد!!!

این پیام رسان که سازندگانش مدعی هستند مهندسی مع تلگرام است از نظر مسئولین باید جایگزین تلگرام شود

انصافاً این پیام رسان از نظر ساخت بهتر از سروش و دیگر پیام رسان های داخلی است. مسئولین سازنده این پیام رسان بسیار زحمت کشیده اند و لینک کانال های شامد دار را برای صاحبین کانال حفظ نموده اند تا دیگران اقدام به ساختن کانالی با نام و لینک مشابه در این پیام رسان ننمایند.

البته  آنگونه که فقیر شنیده ام این پیام رسان در چند روز اخیر بدلیل حجم زیاد ورود کنندگان دچار نقصی جزئی شده که شاید علتش عدم اختصاص پهنای باند کافی به این پیام رسان باشد. دلیلش هر چه باشد این یک نقص بزرگ برای این پیام رسان و  مسئولین مخابرات کشور می باشد.

فقیر چند روز پیش این پیان رسان را نصب نمودم و امروز به هنگام ورود به این پیام رسان، دوباره مراحل نصب را از فقیر  خواست ?!!! نمی دانم چرا?! فقیر لغو نصب ننموده بودم ! اجباراً دوباره ایتا را نصب نمودم و وارد محیط این پیام رسان شدم و این مسئله نیز نقص دیگری در طراحی این پیام رسان داخلی می باشد (تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل)

با وجود نقص هایی که از ایتا در همین چند روزه مشاهده نمودم اما در یکی دو ماه آینده کل مجموعه کانال های سلطان نصیر در ایتا نیز راه اندازی خواهد شد تا در صورت فیلترینگ دائمی تلگرام و از کار افتادن این پیام رسان، در پیام رسان داخلی ایتا به فعالیت خود ادامه دهیم.

البته وبلاگ سلطان نصیر نیز همچنان به کار خود ادامه خواهد داد و ان شاالله در سال جدید در محیط اینیستاگرام و فیس بوک نیز صفحات رسمی کانال اصلی راه اندازی خواهد شد که از طریق همین کانال لینک این صفحات رسمی اعلام خواهد شد. هر کدام از این نرم افزارها مخاطبین خاص خود را دارد که تنها در همان محیط فعال می باشند.

 

نکته : پیشتر دروس کانال در صفحاتی غیر رسمی در محیط فیس بوک و اینیستاگرام به اشتراک گذاشته می شد و اکنون قرار است که صفحات رسمی کانال  در این دو محیط شروع به کار نماید که هر کدام از صفحات ادمین های خاص خود را دارد اما با اینحال ادمین ها با فقیر در ارتباطند.

 

نکته 2: کانال سلطان نصیر در ایتا توسط خود فقیر اداره خواهد شد و تا هنگامی که تلگرام فیلترینگ دائم نشده و از کار نیفتاده همچنان مکان اصلی فعالیت ما در تلگرام خواهد بود.

 

نکته 3: با توجه به اینکه در کانال بیش از سیصد ادمین کانال های مختلف تلگرامی حضور دارند توصیه فقیر به این دوستان این است که در محیط دیگری به غیر از تلگرام چه داخلی و چه خارجی، فعالیت خویش را آغاز نمایند تا در صورت فیلترینگ دائمی زحماتشان از بین نرود.

 عزیزان پیشتر ملاحظه نمودند که در دوران اغتشاشات دی ماه گذشته که تلگرام فیلتر شد. فقیر به هیچ عنوان حاضر به خروج از محیط تلگرام نشدم و در هیچ پیام رسان داخلی فعالیت ننمودم اما اکنون پروژه بستن تلگرام کاملاً جدی است و در دستور کار قرار گرفته است و فقیر به سلیقه مخاطبین احترام می گذارم و هیچ پیام رسانی را به مخاطبین تحمیل نخواهم نمود و برای همین مسئله تصمیم گرفته شده که هم در محیط ایتا به عنوان یک پیام رسان داخلی حضور داشته باشیم و هم در اینیستا و فیس بوک و هم به صورت وبلاگ، بنابراین در سال جدید فعالیت های کانال سلطان نصیر گسترده تر از سال گذشته خواهد بود.

 

@soltannasir

⭕️❌⛔️


سلطان نصیر پیام ,رسان ,تلگرام ,کانال ,فقیر ,محیط ,پیام رسان ,رسان داخلی ,فیلترینگ دائمی ,سلطان نصیر ,صفحات رسمی ,صورت فیلترینگ دائمی ,فیلترینگ دائمی تلگرام منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تصفیه فروش برنامه افزایش عضو تلگرام بهترین سایت عکس های جدید اینترنت گردشگری پرسش مهر بیستم رئیس جمهور 99-98 Acad3emi هر چی بخوای هست