راهنمای لپ تاپ

سلام - امیدوارم که حالتون خوب باشه ، خیلی از کاربر ها از من میپرسن که چگونه یک لپ تاپ بخریم که کلاه سرمون نره ؟؟!!! برای همین سعی میکنم توی این پست به کلی چیزهایی که لازم دارید رو در اختیارتون بذارم.

 

از جمله مشخصات و اطلاعات فنی که لازم دارید

و اطلاعاتی راجب بازارهای لپ تاپ ( اینترنتی یا بازاری ؟ )

 

 

پس این مقاله رو کامل بخونید و اگر موردی گفته نشد در نظرات بپرسید. مرسی که همراهی میکنید.
در لپ تاپ چه مواردی مهم است؟ در لپ تاپ خیلی از موارد مهم است که باید قبلش حتما به اون فکر کنید، چون اگر بدون اطلاع قبلی وارد بازار شوید حتما به انتخاب نده یک لپ تاپ باب میل نده رو تهیه کردید و شاید بعداً از آن پشیمون شوید. پس برای لپ تاپ چه کنیم؟ در لپ تاپ یک سری نکات فنی و غیر فنی وجود دارد که من سعی میکنم توی این پست بهشون بپردازم.
اطلاعات فنی که لازم دارید :  

پردازنده یا CPU لپ تاپ

 

حافظه RAM لپ تاپ

 

هارد لپ تاپ (حافظه ذخیره لپ تاپ)

 

گرافیک یا پردازنده تصویری لپ تاپ

 

صفحه نمایش لپ تاپ (نمایشگر)

 

قدرت ، کارایی ، برند و عمر باتری لپ تاپ

 

 

این ها موارد کلی بود که در بحث فنی لپ تاپ باید درباره آن تحقیق کنید.

 برای این ها در یک پست دیگر به کلی توضیح دادم ، که اگر شناختی از مشخصات فنی لپ تاپ ها ندارید حتما پست ( ) را مطالعه کنید. CPU و رم و هارد ، از سه مشخصه اصلی یک لپ تاپ هستند که باید یک شناخت نسبی و معمولی راجب آنها داشته باشید، در مرحله بعدی گرافیک یک لپ تاپ مورد بررسی قرار میگیرد ، که خصوصاً کسانی که با لپ تاپ امور طراحی و گرافیک یا بازی انجام می دهند این مورد برایشان خیلی مهم است چرا که وابسته به مدل گرافیک لپ تاپ شما دارد. صفحه نمایشگر هم یکم سلیقه ایست اما امروزه اکثریت لپ تاپ ها 15 اینچی هستند ، یعنی کاربران بیشتر بدنبال این ابعاد هستند. البته اندازه صفحه نمایشگر به قدری مهم است اما مهمتر از آن کیفیت و وضوح تصویر لپ تاپ است ، که باید بررسی شود. برخی افراد هستند که ترجیح میدن صفحه نمایش 13 اینچی بخرند اما CPU لپ تاپ از قدرت بالاتری برخوردار باشد، خب این دسته افراد بیشتر پروگرامینگ (برنامه نویس) هستند و صفحه نمایش خیلی برایشان مطرح نیست. بستگی به نیاز شما دارد.
نیاز سنجی در لپ تاپ     
راهنمای لپ تاپ صفحه ,گرافیک ,خیلی ,نمایش ,نمایشگر ,حتما ,صفحه نمایش ,لازم دارید ,صفحه نمایشگر ,راهنمای منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اسلام تی وی،سایت اسلام تی وی ،کانال تلگرام مذهبی اسلام تی وی،مسابقات اینترنتی،مسابقه و جایزه آرشیو کتابهای ممنوعه اینجا همه چی هست social.netssan@gmail.com دانلود آهنگ | دانلود فیلم Zahirvabagx Netz reyhane *پژوهشکده دانشجو بازار* در دله