ست مانیکور و پدیکور یک بسته کامل ست مانیکور11تکه بهمراه آینه و آویز کیف تبلیغاتی برای علاقه‌مندان در این حوزه بوده و دارای 3 سوهان اضافی با کیفیت عالی است

و سرعت چرخش آن از 2600 تا 6100 بوده و چرخش آن هم در جهت عقربه‎‌‌های ساعت و هم بر خلاف آن انجام می‌شود. سوهان‌هایی که در این دستگاه وجود دارد،ست مانیکور 10تیکه نیاز شما را جهت داشتن ناخن‌هایی زیبا و تمیز رفع خواهد کرد. این دستگاه با برق شهری کار می‌کند و می‌توان با یک آداپتور به برق وصل کرد و تمامی ست مانیکور 6تیکه فلزی ابزارهای اضافه آن در یک کیف جای داده شده و قادر به حمل آن در هر زمانی خواهید بود. MP60 با سوهان‌های مخروطی شکل و سوهان نمدی و سوهان چرخان هدایای تبلیغاتی  یک ست حرفه‌ای کامل برای علاقه‌مندان در این زمینه و کسانی که بهداشت ناخن‌هایشان در الویت قرار دارد خواهد بود.

ما را در گوگل  جستجو کنید . برای دیدن محصولات بیشتر شرکت هدایای تبلیغاتی فعدی به سایت www.faadi.irیا با شماره3- 02177629420 تماس حاصل نمایید .

 

 

images-2


تولید کننده و وارد کننده هدایای تبلیغاتی،چاپ کاتالولوگ،بروشور،اوراق اداری و شرکت تبلیغات فعدی مانیکور ,سوهان منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

منوتو نیوز دانلود رمان|خاص دانلود f89 وب عاشقانه jadidtarinha-ir دانلود فایل nsliterae تیک تاک کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.