منابع مناسب برای تولید محتوا: می دانیم که امروزه تمامی کسب و کار ها به دنبال بازاریابی اینترنتی خود از طریق طراحی سایت هستند اما این را هم بارها متذکر شده ایم که صرفا داشتن یک وب سایت نمی تواند به موفقیت کسب و کار ها به تنهایی کمک نماید و در اینجا یک مسئله مهم پیش می آید و آن دیده شدن آن وب سایت برای معرفی محصولات و خدمات خود به چشم کاربران می باشد که تنها با قرار گیری در لیست صفحات اول نتایج جستجو امکان پذیر می باشد. همان طور که می دانیم رسیدن به این مهم با انجام سئو و بهینه سازی سایت امکان پذیر است و این را هم می دانیم که مهمترین موضوع در سئو سایت ولید محتوای مناسب می باشد. اما گاهی پیش مل ۀید که کارشناسان تولید محتوای آن وب سایت دیگر نمی دانند چه مقاله ای در باره ی کس و کار مربوطه بنویسند. در این قسمت ما شما را در به دست آوردن منابع خوب برای تولید حتوای مناسب راهنمایی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

به دست آوردن منابع مناسب برای تولید محتوا

۱)  استفاده از پرسنل شرکت

بهترین راه استفاده از پرسنل شرکت خودتان است. آن ها را مورد آزمایش قرار دهید و ببینید کدام یکی از آن ها در این زمینه اطلاعات بیشتر و استعداد لازم را دارد. ممکن است یکی از کارمندان بخش دیگر باشد و علاوه بر استعدا علاقه لازم برای تولید محتوای شما را داشته بشد. پس از آن ها کمک بگیرید و سپس مقالات تولیدی ان ها را در اختیار کارشناسان سئو و بهینه سازی خود قرار دهید.

 ۲)  سفارش محتوا

می دانیم که صاحبان کسب و کار زمان لازم برای تولید محتوا و بهینه سازی آن را ندارند و پیدا کردن افراد با تجربه ای در این زمینه که هم بتواند محتوای مناسب در این زمینه تولید نماید و هم به اصول سئو و بهینه سازی سایت واقف باشد بسیار سخت است. یک پیشنهاد مناسب این است که به سایت هایی مراجعه نمایید که می توانید از طریق آن سفارش مقاله انجام دهید. شما می توانید موضوع فعالیت و کسب و ار خود را به /انن اعلام کنید تا مقاله درخواستیی خود را دریافت نمایید. اما یک نکته پیش می آید و آن این است که معمولا آن ها در زمینه سئو سایت آشنایی ندارند. بنابراین ابتدا توسط یک کارشناس سئو آن را بهینه و سپس در سایت خود منتشر نمایید.

ادامه مطلب


خبری سایت ,تولید ,بهینه ,محتوا ,محتوای ,دانیم ,برای تولید ,تولید محتوا ,منابع مناسب ,بهینه سازی ,مناسب برای ,برای تولید محتوا منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

نوای طرب راحت گیم | دانلود رایگان پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان دانلود کلیپ جدید دانلود فایل اینجا همه چی هست اطلاع رسانی و مطالب مفید