با توجه به قوانین سازمان حمل و نقل بین المللی هوایی (یاتا) صندلی های هواپیما دارای رده بندی (کلاس بندی) پروازی مختلفی است که مسافران می توانند بلیط هواپیمای خود را با مشخص کردن کلاس پروازی دلخواه تهیه کنند. قابل ذکر است که قیمت بلیط هواپیما برای انواع کلاس پروازی متفاوت است.

درجه یک: فرست کلاس : First Class یا F

فرست کلاس گرانترین صندلی های یک پرواز را دارد و قیمت آن از دیگر کلاس های پروازی بیشتر است. صندلی فرست کلاس تک نفره، مبله، اتاقک مانند و خصوصی است. امکانات رفاهی فرست کلاس متفاوت است و شامل تلویزیون خصوصی با ریموت کنترل، لپ تاپ، سرویس اینترنت ماهواره ای، صندلی های اتوماتیک با قابلیت تنظیم زیر پا، پشت و پشتی سر به حالت یک بالش انعطاف پذیر و سرویس بهداشتی جداگانه است.

در این کلاس پروازی غذای گرم سرو می شود و انتخاب نوع غذا با مسافر و از روی منوی غذایی است. در واقع سرویس کترینگ این کلاس پروازی متفاوت است و همچنین از کیفیت بالاتری نیز برخوردار است. از نظر پذیرایی نیز مهمانداران این کلاس پروازی با تجربه تر و توجه خاصی به مسافران دارند. هنگام سوار شدن مسافران فرست کلاس جزو آخرین مسافران هستند و انتقال آنها تا هواپیما به صورت جداگانه از سایر مسافرین انجام می‌شود. در ترمینال فرودگاه نیز کانتر پذیرش آنها کانتری مجزاست و برای دریافت کارت پرواز اولویت دارند. مسافران فرست کلاس نخستین مسافرانی هستند که هنگام پیاده شدن از هواپیما خارج می‌شود.


بلیط چارتر مشهد تهران کلاس ,پروازی ,فرست ,مسافران ,هواپیما ,صندلی ,کلاس پروازی ,فرست کلاس ,مسافران فرست ,پروازی متفاوت ,کلاس پروازی متفاوت منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مای لند بازی خور اداره کتابخانه‌های عمومی شمیرانات اپلیکیشن حقوقی آنی مشاور berwer تجهیزات دندانپزشکی آرشیدنت وبگاه ابهر1378- وبگاه هر ایرانی و ابهری