دانلودرمان سروین نوشته بیتا فرخی

 

خلاصه:

بخشی از رمان:

نگاهی به پشت سر می‌کنم. نه، منظورم آن روزهایی است که سال‌ها از گذرشان گذشته. و تمامی آن بچه‌هایی را می‌بینم که شور و شوق جوانی به هرکاری، چه درست و چه غلط وادارشان می‌کرد. آنجا، عشق با نگاه آغاز می‌شد و ریشه می‌یافت. عشقی که فقط معنای خواستن نداشت می‌رفت تا یکی شدن، با هم شدن. چقدر زندگی ما آدم‌ها مثل درخت‌هاست؛ یکی سرخم می‌کند نمی‌ایستد و یکی می‌ایستد و می‌شود "سروین"!

در میان ان کوچه ها مثل خیلی از کوچه های دیگر محله ای بود با تمامی خوبی ها و بدی هایش که دختر و پسر با هم بزرگ می شدند و هر کدام شخصیتی می یافتند مخصوص به خود.

و این ادم های بزرگ شده نتیجه ی تمامی ان خوبی ها و بدی های دوران کودکی اند که امروز برای خود شاید کسی شده اند یا حتی نشده اند اما هر چه هست از همان کوچه پس کوچه ها اغاز شده تا به امروز

هرگز پدرش را ان گونه کلافه وپریشان ندیده بود.بی صبرانه ثانیه های مع چراغ قرمز را می شمردنمی دانست چرا ان فرمان ایست اجباری طولانی تر از همیشه به نظرش می رسید.

 

ژانر:عاشقانه

 

تعدادصفحات:722


مهدرمان کوچه ,تمامی ,سروین ,دانلودرمان سروین منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

...is typing علاقه های موفقیت کسب و کار مدرن قطعه بانک בوستــ مجازے مـــــטּ اموزش دیجیتال مارکتینگ اجناس فوق العاده شیرین چت|عشق شیرین |چت روم فارسی