انشا درباره سیزده بدر و روز طبیعت و روز 13 فروردین 97

پس از گذشت دوازده روز از آغاز سال97 و عید دیدنی ها درسیزدهمین روز از سال نو مردم برای تماشای طبیعت ، خوشگذرانی و قدردانی از این زیبایی ها همراه با خانواده های خود به درون باغ ها ، پارک ها ، درون جنگل و جاهای سبز و زیبا می روند .

 

بعضی از مردم از شب قبل از سیزده بدر وسایل خود را برای فردای آن روز آماده می کنند و با فامیل های خود برای آن مکانی که میخواهند بروند برنامه ریزی می کنند .

 

و بالاخره در روز سیزده بدر و رسیدن به مکان مورد نظر جایی در طبیعت را برای نشستن انتخاب می کنند ؛ و بچه های فامیل به بازیهای مختلفی مانند والییبال ، فوتبال ، وسطی ، اسم فامیل و … می پردازند .

 

بزرگتر ها درون طبیعت و بهره گیری از زیبایی های آن و صدای زیبایی پرندگان مشغول به تعریف کردن خاطرات زیبا و شنیدنی خود میشوند و بر لب دیگران خنده می نشانند .

 

مردم سبزه های را که در عید نوروز درون سفره های هفت سین قرار داده بودند را همراه خود به درون طبیعت می آورند و آن سبزه ها رابه یکدیگر گره می زنند تا شاید آرزو هایشان بر آورده شود و آن سبزه ها را درون آب روان رها می کنند .

 

و سر انجام پس از این که در آنروز بچه ها و بزرگتر ها به لذت و تفریح پرداختند به خانه هایشان باز می گردند ؛ اما در آن شب بچه هاناراحت می شوند چون فردای آن روز باید پس از چندین روز تعطیلی به مدرسه بروند و درس های خود را پس از این که چندین روز نخواندهاند ، بخوانند و آنروز برایشان بسیار غم انگیز به اتمام می رسد

.


فالکده طبیعت ,سیزده ,سبزه ,فامیل ,مردم ,زیبایی ,درون طبیعت منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

N E U O گل سنگ مهاجرت و اقامت برتر حس نقاشی و هنر چهارباغ