تلگرام قطع شد؛ اختلال یا فیلترینگ؟ (9 فروردین 97) | گجت .

gadgetnews.net/262387/تلگرام-قطع-شد-اختلال-فیلترینگ-9-فروردین/ رتبه: ۱۰۰% - ‏۱ رأی ۱ ساعت پیش - امروز 9 فروردین 97 اپلیکیشن تلگرام دچار اختلال شده و با توجه به شایعات و اخباری که در چند روز گذشته مبنی بر فیلتر تلگرام منتشر شده، مشخص نیست که . با اینکه هیچ بعید نیست که تلگرام فیلتر شده باشد، اما هنوز هیچ مرجع رسمی در این مورد واکنشی نشان نداده و به طور قطع نمی‌توان قطعی امروز تلگرام را به .

علت اختلال در تلگرام / علت قطعی تلگرام ۹ فروردین ۹۷ - روز خوش

www.roozkhosh.com › سرخط اخبار
۱ ساعت پیش - علت اختلال در تلگرام / علت قطعی تلگرام 9 فروردین 97 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از دقایقی قبل دسترسی کاربران به پیام رسان تلگرام در سراسردنیادچار اختلال شده است و کاربران قادر به استفاده ازاین پیام رسان نیستند.

دلیل قطعی تلگرام در تاریخ 9 فروردین 97 چیست؟ • تک فاکس

https://techfox.ir › اپلیکیشن
۴۴ دقیقه پیش - از یک ساعت پیش پیام رسان تلگرام با اختلال و قطعی مواجه بوده است و کاربران نمی توانند در آن پیام ها رد و بدل کنند. برخی معتقد هستند که این پیام رسان فیلتر شده چون قبلا هم شایعاتی درباره فیلترین تلگرام توسط شورای فضای مجازی کشور به گوش رسیده بود و برخس هم اختلال را در خود سرور های تلگرام می دانند و می .

اختلال سراسری تلگرام در ایران اسفند 1396+ جزئیات و علت .

www.sabzpendar.com/ekhtelal-dar-telegram-va-ellat/
۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - علت اختلال و قطعی تلگرام در ایران + جزئیات اختلال 14 اسفند 96. علت اختلال و قطعی تلگرام در ایران + جزئیات اختلال 1 اسفند 96. امروز 14 اسفند 96 : از دقایقی پیش تلگرام دچار اختلالاتی شد و قطعی هایی داشت. و اکنون بطور کلی این اختلال جلوی کار تلگرام را گرفته است. این قطعی سراسری بوده و مربوط به منطقه .

اختلال سراسری تلگرام در ایران فروردین 1397+ جزئیات و .

https://www.balatarin.com/permlink/2018/3/29/4790130
۲ ساعت پیش - فیلتر یا اختلال در سرویس های تلگرام علت اختلال و قطعی تلگرام در ایران + جزئیات اختلال 9 فروردین 97 از لحظاتی قبل امکان اتصال به شبکه اجتماعی تلگرام ناممکن شده است. هنوز مشخص نشده است که از دسترس خارج شدن این شبکه به دلیل اعمال فیلترینگ بوده یا یک اختلال معمولی است. اخیرا در حوزه فضای مجازی حرف . شما از این صفحه در 3/28/18 بازدید کردید.

قطعی تلگرام در ایران 9 فروردین 97 - دانلود فیلم ایرانی 97

film2film2018.rozblog.com/post/46
۵۹ دقیقه پیش - ۱۸ دقیقه پیش - فیلتر یا اختلال در سرویس های تلگرام علت اختلال و قطعی تلگرام در ایران + جزئیات اختلال 9 فروردین 97 از لحظاتی قبل امکان اتصال به شبکه اجتماعی تلگرام ناممکن شده است. هنوز مشخص نشده است که از دسترس خارج شدن این شبکه به دلیل اعمال فیلترینگ بوده یا یک اختلال معمولی است. اخیرا در حوزه .

قطعی تلگرام 9 فروردین 97 - دانلود فیلم ایرانی 97

film2film97.rozblog.com/post/37
۵۹ دقیقه پیش - ۱۱ دقیقه پیش - فیلتر یا اختلال در سرویس های تلگرام علت اختلال و قطعی تلگرام در ایران + جزئیات اختلال 9 فروردین 97 از لحظاتی قبل امکان اتصال به شبکه اجتماعی تلگرام ناممکن شده است. هنوز مشخص نشده است که از دسترس خارج شدن این شبکه به دلیل اعمال فیلترینگ بوده یا یک اختلال معمولی است. اخیرا در حوزه . شما این صفحه را 3 بار دیدید. آخرین بازدید: 3/28/18

علت قطع شدن تلگرام در سال 97 - ایران ناز

www.irannaz.com/علت-قطع-شدن-تلگرام-سال-97.html
علت قطع شدن تلگرام در سال 97 قطع شدن تلگرام سبب ناراحتی کاربران زیادی در ایران گردید تلگرام که یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های مورد استفاده جمع زیادی از ایرانیان است دچار قطعی گردیده به گزارش ایران ناز در ایام نوروز سال 97 به سر میبریم امروز 9 فروردین ماه 97 ,تلگرام از کار افتاد از دقا.

قطعی گسترده تلگرام پنج شنبه 9 فروردین به همراه جزئیات

https://www.shahrsakhtafzar.com/./16535-telegram-connection-issues-9-farvardin-13.
۲ ساعت پیش - طبق اعلام حساب رسمی تلگرام در تویتر، این قطعی مختص به ایران نیست، بنابراین می بایست به زودی برطرف شود. این قطعی هر دو نسخه دسکتاپ و موبایل را تحت تاثیر قرار داده و برای کاربران اینترنت ADSL و شبکه همراه از دسترس خارج شده است. از آنجایی که مشکل مربوط به شبکه تلگرام است، تغییر IP بی نتیجه .

تلگرام از کار افتاد! | رکنا

https://www.rokna.net/بخش-حوادث-23/369128-تلگرام-از-کار-افتاد

۲ ساعت پیش - پیام‌رسان تلگرام که محبوب‌ترین سرویس کشور به شمار می‌رود، از لحظاتی پیش دچار قطعی و اختلال شده است. در حال حاضر کاربران امکان اتصال به سرورهای تلگرام را ندارند. پس از گزارش‌های متعدد، اکانت رسمی توییتر این اپلیکیشن، مشکل موجود در قطعی تلگرام را تایید کرد. این اختلال در حال حاضر در اروپا، آسیا و .


دانلود فیلم ایرانی 97 تلگرام ,اختلال ,قطعی ,فروردین ,جزئیات ,شبکه ,قطعی تلگرام ,جزئیات اختلال ,ایران جزئیات ,امکان اتصال ,پیام رسان ,ایران جزئیات اختلال ,دلیل اعمال ف منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

زندگی دفتری از خاطره هاست شرکت کشاورزی متین زراعت اا بهترین و متفاوت ترین سیب کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. ارزانی هر چیزی که باید از بیمه بدونی رو اینجا بخون