تلگرام در ایران و چند کشور دچار اختلال شد | ITIRAN

itiran.com/en/d/70093 ۲۱ ساعت پیش - از صبح امروز اپلیکیشن تلگرام در چندین کشور از جمله ایران دچار مشکل شده است. کاربران تلگرام از صبح امروز اختلالاتی را در اپلیکیشن تلگرام مشاهده کرده‌اند که قطع شدن ارتباط روی دستگاه‌های خود را گزارش کرده‌اند. این اختلالات در ایران، کرواسی، اسپانیا و برخی کشورهای دیگر مشاهده شده و هنوز مسوولان تلگرام .

تلگرام در آستانه فیلترشدن؟ | ITIRAN

itiran.com/en/d/68654
۱۴ ساعت پیش - تلگرام فیلتر می‌شود؟ . انسداد و حذف برنامه تلگرام توسط شرکت مخابرات درحالی است که سایر شرکت های خدمات دهنده اینترنت این سرویس را همچنان و بدون اختلال به کاربران خود ارائه می دهند. برای پیگیری این موضوع با مخابرات تماس گرفتیم که این خبر را . اما از امروز کامل فیلتر شد. از اینترنت مخابرات استفاده .

قطعی تلگرام - باشگاه خبرنگاران

https://www.yjc.ir/fa/tag/1/قطعی%20تلگرام
تلگرام برای مدت کوتاهی بر روی اینترنت خانگی و ADSL رفع فیلتر شد. طبق برخی شنیده ها عصر امروز تلگرام برای مدتی بر روی اینترنت خانگی و ADSL رفع فیلتر شد اما مجددا فیلتر شد. کد خبر: ۶۳۸۵۴۷۲ تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۰/۱۲. گزارش/ .

اختلال سراسری تلگرام در ایران اسفند 1396+ جزئیات و علت .

www.sabzpendar.com/ekhtelal-dar-telegram-va-ellat/
۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - امروز 14 اسفند 96 : از دقایقی پیش تلگرام دچار اختلالاتی شد و قطعی هایی داشت. و اکنون بطور کلی این اختلال جلوی کار تلگرام را گرفته است. این قطعی سراسری بوده و مربوط به منطقه خاصی نمی باشد. احتمال اینکه این مشکل به دلیل تغییر ساختار شبکه ی تلگرام می باشد نیز وجود دارد. هنوز تلگرام ، در مورد مشکل .

راز اختلال امروز تلگرام لو رفت – فارس بات

https://farsbot.ir/راز-اختلال-امروز-تلگرام-لو-رفت/
پاول دوروف، بنیانگذار پیام‌رسان تلگرام دقایقی پیش در توییتر خود از اختلال این رسانه در آسیا خبر داده بود که این پیام سریعا حذف و جایگزین آن در اکانت رسمی تلگرام در توییتر منتشر شد.

علت اختلالات امروز تلگرام چیست؟ - خبرگزاری میزان

www.mizanonline.com/fa/news/162351/علت-اختلالات-امروز-تلگرام-چیست
به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، دقایقی پیش نرم افزار پیام رسان تلگرام با کندی و اختلالات عجیبی مواجه شده است، این در حالی است که عملکرد این نرم افزار تقریباً با هیچ‌یک از اپراتورهای ارائه دهنده‌ی خدمات در ایران به شکل مطلوبی برقرار نمی‌شود. برخی شنیده‌ها همچنین از قطعی این پیامرسان با آی پی دیگر کشورها .

دلیل اختلال تلگرام اول اسفند ۹۶ چیست؟ - زوم تک

https://zoomtech.ir/دلیل-اختلال-تلگرام-اول-اسفند-96-چیست؟/
هنوز اطلاعات دقیقی از دلایل اصلی اختلال تلگرام در ایران از سمت مدیران این شرکت ارائه نشده است. در ماه های گذشته در ایران دسترسی به تلگرام توسط دولت جمهوری اسلامی ایران قطع شد . البته این قطع دسترسی با توجه رفع مشکلات ایجاد شده توسط این شبکه اجتماعی در ایران برطرف شد و کاربران ایرانی پس از چند هفته توانستند دوباره از .

توضیح تلگرام درباره اختلال امروز - برترین ها

www.bartarinha.ir/fa/news/686025/توضیح-تلگرام-درباره-اختلال-امروز
۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - توضیح تلگرام درباره اختلال امروز. پیام رسان تلگرام در پیامی توئیتری اعلام کرد: اختلال این پیام رسان در اروپا برطرف شده است اما کاربران ایران باید کمی بیشتر منتظر بمانند. اختلالی سخت افزاری در تلگرام سبب شد دسترسی کاربران آن در اروپا و خاورمیانه با مشکل روبرو شود. توضیح تلگرام درباره اختلال امروز.

رفع مشکل وصل نشدن تلگرام یا مشکل Connecting تلگرام - .

https://mobilekomak.com/howto/رفع-مشکل-وصل-نشدن-تلگرام-مشکل-connecting/
اگر سایت های دیگر اجرا شدند، پس مشکل از شبکه اینترنت شما نیست، اما اگر باز شدن سایت های دیگر هم با مشکل همراه بود، مطمئنا مشکل ایجاد شده در تلگرام هم با این مسئله و اختلال در سرویس‌دهی شبکه اینترنتی که به آن وصل هستید ارتباط دارد. پس شبکه اینترنت خود را تغییر دهید یا منتظر بمانید تا اختلال‌های آن برطرف شود.

اختلال در تلگرام+جزئیات / مشکل این پیام رسان رفع شد - .

www.entekhab.ir/fa/news/./اختلال-در-تلگرام-جزئیات-مشکل-این-پیام-رسان-رفع-شد

۱ اسفند ۱۳۹۶ - پیام‌رسان تلگرام از ساعاتی پیش دچار اختلال شده و از طریق اینترنت وای‌فای و یا دیتای اپراتورها در دسترس نبود که مشخص شد این اختلال سراسری از طرف خود تلگرام بوده است. پیام‌رسان تلگرام که در روزهای اخیر مشکل چندانی از لحاظ برقراری ارتباط نداشت، از حدود ساعت پنج عصر امروز (سه‌شنبه) دچار اختلال شده و .


دانلود فیلم تلگرام ,اختلال ,مشکل ,اینترنت ,پیام ,اسفند ,اختلال امروز ,امروز تلگرام ,پیام رسان ,درباره اختلال ,تلگرام درباره ,تلگرام درباره اختلال ,درباره ا منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

راهنمای خرید طلا و جواهرات تحلیل بورس شب که میشه آهنگ جدید درب ضد سرقت رشته مترجمی فایتون قطعه لوازم خانگی