1.  پروازهای چارتر غیرقابل استرداد هستند. لذا قبل از اقدام به  بلیط چارتر از تصمیم قطعی خود جهت سفر و استفاده از بلیط اطمینان حاصل فرمائید. توجه داشته باشید که در صورت عدم رسیدن به موقع مسافر به پرواز، کل مبلغ بلیط سوخت میگردد.

2 – بعد از اتمام  بلیط هواپیما خود را دانلود نموده، صحت مشخصات ثبت شده در بلیط را بررسی فرموده ، سپس آن را چاپ کرده و در فرودگاه حتماً به همراه داشته باشید. 

  • لطفا پس از اینترنتی بلیط، حتما فایل بلیط را دریافت فرموده و نسخه چاپ شده بلیط را در فرودگاه جهت ارائه به کانتر پرواز و گرفتن کارت پرواز مربوطه به همراه داشته باشید. گرچه بعد از بلیط نام شما در شرکت هواپیمایی که بلیط شما از آنجا صادر شده ثبت می شود، و برای دریافت کارت پرواز نیاز به ارائه نسخه چاپ شده از بلیط الکترونیکی نمی باشد؛ با وجود این توجه داشته باشید در صورتی که به هر دلیل نیاز داشته باشید که بلیط خود را کنسل کنیدارائه نسخه چاپ شده از بلیط و یا وبلیط های پروازی برای مهر شدن توسط کانتر پرواز شرکت هواپیمایی ضروری می باشد.

پرواز خارجی چند مسیره بلیط ,داشته ,نسخه ,داشته باشید ,شرکت هواپیمایی , بلیط ,همراه داشته ,توجه داشته ,همراه داشته باشید ,توجه داشته باشید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

matingame اجرای یک روزه بلکا|فروش بلکا ربات رز چت پیشرفته در تلرگام ساخت استخر سونا جکوزی و آبنما در شیراز شخصی فروشگاه اسباب بازی پرنسس آرکا مووی آسمان کویر