معاون توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی نهاد کتابخانه های عمومی از فعالیت و ارائه خدمات شماری از کتابخانه‌های عمومی کشور در ایام تعطیلات نوروز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد اللهیاری معاون توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، گفت: شماری از کتابخانه های عمومی در ایام تعطیلات عید نوروز فعال بوده و به شهروندان خدمات ارائه می دهند.

وی افزود: به این ترتیب و با توجه به درخواست‌های متعدد اعضاء در خصوص باز بودن کتابخانه‌های عمومی در ایام تعطیلات نوروز و با هدف خدمات‌رسانی و افزایش رضایت‌مندی مراجعان و مخاطبان کتابخانه‌ها در این ایام، تعدادی از کتابخانه‌های عمومی در روزهای تعطیل نوروز، نسبت به ارائه خدمت اقدام خواهند کرد.

اللهیاری در ادامه گفت: هماهنگی‌های لازم با ادارات کل استان‌ها انجام شده و تعدادی از کتابخانه‌های عمومی بر اساس میزان درخواست‌های اعضاء، میزان مراجعه و امانت آن‌ها برای فعالیت در ایام تعطیلات در نظر گرفته شده است. همچنین کتابخانه‌های عمومی در روزهای ۵ الی ۸ فروردین نیز به منظور رفاه حال مراجعین و اعضای محترم، فعال خواهند بود و به ارائه خدمت خواهند پرداخت.

معاون توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور در پایان گفت: اعضاء و مخاطبان کتابخانه‌های عمومی می‌توانند برای اطلاع از وضعیت کتابخانه‌های عمومی در ایام تعطیلات با ادارات کل استان‌ها یا کتابخانه‌های عمومی محل خود تماس بگیرند.

منبع : خبرگزاری مهر

استاد سلام مرجع تخصصی برگزار کننده دوره های تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , تدریس خصوصی زبان انگلیسی , تدریس خصوصی فیزیک , تدریس خصوصی شیمی , کلاس آنلاین و . سالی پر از موفقیت برایتان آرزومند است.


ostadsalam2 عمومی ,کتابخانه‌های ,ایام ,کتابخانه ,تعطیلات ,خصوصی ,کتابخانه‌های عمومی ,ایام تعطیلات ,تدریس خصوصی ,توسعه کتابخانه‌ها ,معاون توسعه ,معاون تو منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دستگاه وکس اپیلاسیون دانلود جدیدترین موزیک ویدیو خارجی جدید اباذر آبادگر ادبی متن و ترجمه آهنگ