هر شب بعد از اینکه آرایش خود را پاک کردید، یک گلوله پنبه را به آن آغشته کنید و روی کبودی دور چشم بمالید. شیشه حاوی این محلول را داخل یخچال نگهداری کنید.

 

از آنجایی که هر محلول طبیعی که از گیاهان طبیعی و مواد طبیعی اطراف ما بدست می آید تاثیر بهتری در رفع مشکلات و آسیبهای پوستی خواهد داشت می توان محلولی را در منزل تهیه کرد که در رفع کبودی و سیاهی دور چشم بسیار موثر باشد، شما هم اگر مایل باشید می توانید این محلول به راحتی در خانه تهیه و استفاده نمایید .

 

برای رفع کبودی زیر چشم کافی میباشد یک مشت بابونه تهیه کنید. یک لیتر آب را روی شعله داغ کنید و روی بابونه بریزید. در ظرف را بپوشانید و بگذارید به مدت چند دقیقه دم بکشد. محلول را از صافی رد کنید و داخل یک شیشه در بسته بریزید.

 

هر شب بعد از اینکه آرایش خود را پاک کردید، یک گلوله پنبه را به آن آغشته کنید و روی کبودی دور چشم بمالید. توجه داشته باشید که شیشه حاوی این محلول را داخل یخچال نگهداری کنید و بعد از یک هفته مابقی را دور بریزید.

اختصاصی سیمرغ- برگرفته از مقاله ی همشهری تندرستی

 

منبع:سایت بیتوته 

   

سایت آموزشی ایران نیو 


ایران نیو کبودی ,محلول ,بریزید ,تهیه ,داخل ,شیشه ,یخچال نگهداری ,نگهداری کنید ,داخل یخچال ,شیشه حاوی ,گلوله پنبه ,داخل یخچال نگهداری منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

Rosaxryu0 Local کد بانو ریل رپ - جدید ترین و بهترین آهنگ های رپ و هیپ هاپ هتل تاکسی فرودگاهی VIP تخفیف ویژه فقط برای امروز