از جزایر زیبای مالزی که در شمال شرقی این کشور قرار دارند می توان به جزایر پرهنتیان اشاره کرد . در این جزایر جاذبه های فراوانی انتظار مسافران مالزی را می کشد .

به زبان مالایی پرهنتیان یعنی نقطه ی توقف . جزیره ی پرهنتیان بزرگ و پرهنتیان کوچک به دلیل داشتن صخره های دریایی و ابهای زلال و شفاف بسیار معروف شده اند به دلیل وجود این صخره ها در این جزایر موجوداتی مانند مرجان ها و لاکپشت ها صخره ماهی ها و ه ها ی کوچک زندگی می کنند . گردشگران مختلفی برای تفریح و استراحت این جزایر که از معروف ترین جاذبه های مالزی است را انتخاب می کنند.

در این دو جزیره برای اقامت مسافر خانه وجود ندارد خانه های ساحلی با امکانات مطلوب برای گردشگران تعبیه شده است . می توانید با اجاره سوئیت از مردم محلی در هزینه های خود صرفه جویی کنید. همچنین در این منطقه تعداد کمی هتل وجود دارد که می توانید برای اقامت رزرو کنید که کمی گران تر است.

[caption id="attachment_17861" align="aligncenter" width="600"]زیبایی وصف نشدنی جزایر پرهنتیان مالزی زیبایی وصف نشدنی جزایر پرهنتیان مالزی[/caption]


در جزایر پرهنتیان قواصی طرفداران فراوانی دارد . می توانید تجربه یک قواصی بینظیر را برای خود ایجاد کنید. در زمان قواصی می توانید تا ۲۰ متر را به راحتی ببینید و احتیاج به هیچ گونه لباس قواصی خواصی ندارید.

در اکثر سایت های قواصی وسایل مخصوص قواصی مانند لوله های تنفسی را کرایه می دهند. همچنین برای قواصی در اطراف جزیره تورهایی می گذارند که می توانید در ان شرکت کنید. همچنین می توانید وسایل غواصی را از رستوران ها تهیه کنید که قیمت ارزان تری دارند. مناطقی که برای قواصی سطحی بسیار مناسب است شامل تلوک پوا ، شارک ، تانجونگ ، باسی می باشد.

[caption id="attachment_17858" align="aligncenter" width="600"]جزایر پرهنتیان مالزی جزایر پرهنتیان مالزی[/caption]

یکی از هیجان انگیز ترین تفریحات در این جزایر گشت و گذار درجنگل های استوایی و ماجراجویی در آنها می باشد البته باید مراقب گزش ات باشید و ممکن است عرق کنید.معروف ترین ساحل در این جزایر ساحل لانگ می باشد که امکانات تفریحی فراوانی برای گردشگران در ان تعبیه شده است . قدم زدن در کنار ساحل و تماشای غروب افتاب یکی از بهترین و آرامش بخش ترین کارها در این ساحل می باشد.

 

این جزایر زیستگاه تعداد بیشماری لاکپشت می باشد می توانید شب هنگام به ساحل بروید و تخم گذاشتن لاکپشت ها و لاکپشت های کوچک که به سمت دریا حرکت می کنند را تماشا کنید.

[caption id="attachment_17857" align="aligncenter" width="600"]جزایر زیبای مالزی جزایر زیبای مالزی[/caption]

در این جزایر هیچ گونه کلوپ و باشگاه شبانه ای وجود ندارد و گردشگران شبها به جزیره ی لانگ می روند و از تماشای رقص آتش و نمایش محلی های لذت می برند.

آب های این جزایر برای قایق رانی بسیار مناسب است و تفریگاه های ساحلی انواع قایق ها را کرایه می دهند می توانید در تورهای قایق رانی در شرکت کنید . کایاک رانی در اطراف جزایر باعث می شود بتوانید جاهای دست نیافتنی جزیره را بگردید و ماجراجویی کنید. جاهایی که نمی توان با پای پیاده رفت .

[caption id="attachment_17856" align="aligncenter" width="600"]جزایر مالزی جزایر مالزی[/caption]

 


لذت سفر جزایر ,توانید ,caption ,قواصی ,پرهنتیان ,مالزی ,جزایر پرهنتیان ,مالزی caption ,aligncenter width ,align aligncenter ,پرهنتیان مالزی ,align aligncenter width ,جزایر پرهنتیان مالز منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سایت خبری روستای تَولّا سِمی کالِن; زیر نویس فارسی فیلمl دانلود فیلم عشق فقط پیام نما و باشگاه هایش سئو ایران - seoiran بینار هکر