تکرار سناریو سال 1397 ! جریانات جنوبی حاکم خواهند شد !

 

با یاد و نام خدا ؛ عرض سلام و وقت بخیر دارم خدمت تک تک همراهان عزیز هواشناسی مستقل استان مازندران

خب ؛ برای فردا ؛ به دلیل ، استقرار پرفشار در دریا و پر ارتفاع تراز میانی جو ، آسمان استان به خصوص در جلگه به صورت نیمه ابری و ابری خواهد بود . اوج افزایش دما در ارتفاعات خواهد بود با احتمال فون ( گرم باد ) اما در جلگه گرما محسوس نیست . در جلگه به خصوص ساحل گاهی مه رو هم داریم و به خصوص از بعد از ظهر جمعه تا بامداد شنبه ، در برخی نقاط جلگه به خصوص غرب استان احتمال دریزل ( باران ریزه ) پراکنده هم وجود داره . اما روز شنبه ، با تقویت جریانات جنوبی ، این گرما در جلگه هم محسوس میشه و برخی نقاط جلگه به خصوص جلگه دور از دریا ممکنه دما از مرز 30 درجه هم عبور کنه ولی چون بعضا ابرناکی داریم ، برخی نقاط دما به کندی بالا میره . طی این مدت فون ( گرم باد ) رو هم در بخش هایی از ارتفاعات ، دامنه ها و جلگه هم خواهیم داشت اما از بعد از ظهر و شب شنبه به بعد ، با تقویت کم فشار سطح زمین که در تصویر زیر هم مشاهده می فرمائید ، این فون ( گرم باد ) در بخش اعظمی از جلگه هم گسترده میشه و گرما تا بامداد و صبح یکشنبه هم در استان حاکمه .
اما بامداد یکشنبه از غرب استان و صبح یکشنبه در شرق استان ، با شمالی شدن سوی جریانات ، وزش باد نسبتا شدید تا شدید رو هم خواهیم داشت که دریا مواج میشه و برای بعد از ظهر و شب یکشنبه به بعد هم در برخی نقاط استان به خصوص ارتفاعات غربی احتمال رگبار های پراکنده هم وجود داره .

 

 

عزیزان ؛ ممنون میشیم در وب ما عضو شوید ، نظر دهید و در مباحث عمومی هواشناسی ما شرکت کنید و هوای اسفندارتون رو گزارش کنید . چون خیلی مطالب هم اونجا گفته میشه . منتظر پاسخ گویی به سوالات شما در بخش نظرات هستیم .

 

با ما همراه باشید .

 

ˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇ

 

برای مشاهده کانال هواشناسی استان مازندران بر روی آی پایین کلیک کنید .

 


هواشناسی بابلسر فورکا جلگه ,استان ,خصوص ,میشه ,جریانات ,نقاط ,برخی نقاط ,جریانات جنوبی ,نقاط جلگه ,وجود داره ,خواهیم داشت ,1397 جریانات جنوبی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو سلام سهیلی معرفی کالا پارسام رمان عاشقانه ایرانی و خارجی پلی بک جدید دانلود سریال