بیوگرافی مسعود کرامتی

بیوگرافی مسعود کرامتی, عکس مسعود کرامتی و همسرش

مسعود کرامتی در ۹ مرداد ۱۳۳۵ در محله حشمتیه تهران متولد و اکنون ۶۱ ساله است او فارغ التحصیل هنرهای نمایشی از دانشگاه تهران می باشد. در بیوگرافی مسعود کرامتی جالب است بدانید که او داماد پری امیرحمزه و باجناق امین تارخ است.

در بعضی از سایت های اینترنتی اعلام شده که مهتاب کرامتی دختر مسعود کرامتی می باشد که این خبر واقعیت ندارد و مهتاب کرامتی هیچ رابطه ای با آقای کرامتی کرامتی ندارد.

ازدواج و همسر

مسعود کرامتی سال ها قبل با فرخنده شادمنش ازدواج می کند و هیچ اطلاعاتی در مورد فرزندان وی منتشر نشده است. فرخنده شادمنش برنامه ریز, دستیار کارگردان و بازیگر می باشد.

عکس های جدید مسعود کرامتی, همسر مسعود کرامتی, فرزندان مسعود کرامتی

ورود به دنیای بازیگری

مسعود کرامتی فعالیت هنری اش را در سال ۱۳۵۵ پس از آشنایی با اردشیر کشاورزی با تکنیک تئاتر سایه و با اشعار مولوی آغاز کرد و بعد از آن کار عروسک گردانی شهر موش ها را انجام داد و بعدش هم با بازی در فیلم شب تاب, یک, دو, همه باهم وارد سینما شد. همچنین مسهود کرامتی در فیلم سینمایی افق کار دستیاری می کند و در سال ۱۳۷۱ موسسه سینمایی کارنامک را تأسیس کرد.

مسعود کرامتی و همسرش, بیوگرافی مسعود کرامتی

علت کم کاری مسعود کرامتی

واقعیت این است زیاد پیشنهاد کاری ندارم و پیشنهاد هایی که برای من می شود زیاد جذاب نیستند و من دوست ندارم هر نقشی را بپذیرم چون من سعی می کنم به بحث بازیگری و پیشنهاد یک نقش, نگاهی جدی تر داشته باشم اول باید ایفای یک نقش برایم مطلوب بشود و بعد هم مطمئن شوم که نقش برایم جای کار و مانور دارد غیر از این باشد نخواهم پذیرفت در کل نقش باید طوری باشد که خیالم راحت باشد می توانم از آن چیزی در بیاورم.


سایت زیبایی و مدل لباس و آشپزی کرامتی ,مسعود ,پیشنهاد ,بیوگرافی ,مسعود کرامتی ,بیوگرافی مسعود ,فرخنده شادمنش ,مهتاب کرامتی ,بیوگرافی مسعود کرامتی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اخبار سئو ایران و جهان کتابخانه عمومی میرزا قاسم مشکین شهر دلنوشته های من پندار کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. آریاچیله| مبلمان اداری | صندلی اداری| بهترین قیمت شارژ رایگان Saber vps-poster صنعت شیمی بانک مقالات و اخبار مهم