تحصیل در لهستان با مدرک دیپلم و لیسانس

در صورتی که کشوری را برای ادامه تحصیل انتخاب می کنید باید شرایط تحصیلی در ان کشور را دارا باشید و همچنین از چگونگی تحصیل در کشور های مختلف آگاه باشید مثل تحصیل در مجارستان و یا تحصیل در هلند مطلع باشید. اولین نکته ای است که شما در چه مقطعی می خواهید در کشور مورد نظر شرکت نمایید. یکی از کشور هایی که افراد معمولا به دلایل شرایط مطلوب برای ادامه تحصیل در لهستان انتخاب می کنند کشور لهستان است. این کشور دارای شرایط تحصیلی عالی می باشد. افراد معمولا مدرک دیپلم را در کشور خود اخذ نموده و برای مقاطع بالاتر وارد کشور لهستان می شوند. 

تحصیل با مدرک دیپلم در لهستان 

تحصیل رایگان در لهستان با توجه به شرایط تحصیل در لهستان و با در دست داشتن ویزای تحصیلی لهستان با مدرک دیپلم در لهستان به این منظور می باشد که شما تحصیلات دوازده ساله را در کشور خود گذرانده باشید و با در دست داشتن مدرک دیپلم به منظور تحصیل در مقطع لیسانس در این کشور تحصیل نمایید. تحصیل در لهستان در مقطع لیسانس به این صورت می باشد که شما با ارائه ی مدرک دیپلم و سایر مدارک لازم وارد دانشگاه می شوید. تحصیلات لیسانس 3 تا 4 سال به طول می انجامد. افرادی که مدرک زبان را جهت ورود به دانشگاه ندارند می توانند با شرکت در دوره های کالجی که در این مقطع برگزار می شود مدرک زبان را اخذ نمایند. ورود به مقطع لیسانس نیازی به شرط معدل ندارد. هزینه های این مقطع شامل 600 تا 700 یورو در ماه است. 

تحصیل با مدرک لیسانس در لهستان

تحصیل با مدرک لیسانس  در دانشکاه های لهستان به این منظور است که افراد مدرک لیسانس را در کشور خود و یا کشور لهستان کسب نموده باشند. در این صورت شما برای کسب مدرک فوق لیسانس 2 سال تحصیل می نمایید. در این مقطع نیز شرط معدل وجود نداشته و فرد می تواند مانند دوره ی لیسانس در کورس های زبان شرکت نماید. هزینه ی تحصیل در لهستان نیز مانند هزینه زندگی در لهستان بالا نمیباشد. ثبت نام نیز بین 200 الی 250 یورو است. مدارک مورد نیاز فوق لیسانس شامل مدرک دیپلم و ریز نمرات، مدرک لیسانس و ریز نمرات، داشتن مدرک زبان، پاسپورت، 6 قطعه عکس و فرم ثبت نام پر شده و فیش پرداختی می باشد. 


فیزیکدان شو تحصیل ,مدرک ,لهستان ,لیسانس ,کشور ,دیپلم ,مدرک دیپلم ,مقطع لیسانس ,مدرک لیسانس ,کشور لهستان ,مدرک زبان ,برای ادامه تحصیل منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

چت|آدورر چت|آدوررچت|آدورر|چتروم فارسی اخبار مفید کانال تلگرام سلامت بدن، رژیم لاغری فروشگاه اینترنتی آی مارکت روزیکس گراف - طراحی وب سایت و طراحی قالب و بنر