نورپردازی باغ ویلا،همیشه به منزله زیبا سازی محوطه انجام نمیگیرد.امنیت در باغ ویلا یکی از مهم ترین نکاتی است که توجه صاحبان باغ ویلا را به خود جلب میکند.لامپ های محوطه میتوانند علاوه بر روشن کردن محوطه و دلنشین تر کردن فضای سبز به امنیت باغ ویلا نیز کمک کنند.در این مقاله قصد داریم نکاتی را در رابطه با نورپردازی هدفمند بیان کنیم.
معمولا در زمستان رفت و آمد به محوطه باغ کمتر میشود و این بستر مناسبی برای بهم ریختن امنیت باغ ویلاست.محوطه تاریک و بدون رفت و آمد میتواند امنیت باغ ویلا را به خطر بیندازد.نورپردازی هدفمند باید محدوده بزرگ تری را روشن کند.به همین علت این لامپ ها در ارتفاع بالاتری نسبت به باقی لامپ ها نصب میشوند.محل نصب لامپ های محوطه از اهمیت بالایی برخوردار است.
در محوطه های کوچکتر برقراری امنیت به مراتب ساده تر خواهد بود.درب های ورودی مهم ترین بخش برای نورپردازی در محوطه های کوچک محسوب میشوند.همه ی درب های ورودی از جمله درب اصلی،درب پشتی و درب پارکینگ باید تا فاصله چند متری روشن باشند.
بهترین راه برای حفظ امنیت از طریق نورپردازی،نصب حسگر حرکتی میباشد چرا که هم از هزینه های هنگفت برق جلوگیری میکند و هم امنیت بسیار بالایی را به باغ ویلا .به طوری که حضور هر کسی در محوطه باغ محسوس خواهد بود.در این صورت میتوان نور های امنیتی را خاموش نگه داشت تا هنگام خطر خودشان روشن شوند.
خلاقیت در نورپردازی
بیشترین کاربرد نورپردازی در محوطه باغ ویلا زیباسازی محوطه باغ در شب میباشد.پس باید به نوع دکوراسیون و هماهنگی آن با نوع نورپردازی دقت کرد.استفاده از گلدان های نوری ،استفاده از لامپ های محوطه در کنار آبنما،جاسازی لامپ در تنه ی درختان و  یا برکه های مصنوعی نمای فوق العاده ای را در شب به وجود می آورد.امروزه در بیشتر باغ ویلاها از نورپردازی های مهندسی شده استفاده میکنند چرا که هم امنیت باغ ویلا در نظر گرفته میشود و هم به زیبا سازی باغ ویلا کمک خواهد کرد.

املاک سها شما را در باغ ویلا در شهریار و باغ ویلا د رملارد و محمدشهر با مناسب ترین قیمت یاری می کند.

 


و باغ ویلا در غرب تهران محوطه ,ویلا ,امنیت ,نورپردازی ,لامپ ,روشن ,نورپردازی هدفمند ,زیبا سازی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

روانشناس مدرسه دنیای بازی ایران خاطرات یک دانشجو پرتال اطلاع رسانی تور های گردشگری پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان sitesazz میخک فایل Vira Company Music