شرایط تحصیل در چین

کشور چین یک کشوری است که برای دانشجویانی که جهت تحصیل در چین می ایند احترام زیادی قائل است. این کشور دارای هزینه های تحصیلی عالی برای اتباع خارجی است. همچنین کشور چین هزینه های زیادی را برای دادن بورسیه های تحصیلی به دانشجویان خارجی ارائه داده است. در متن زیر چگونگی شرایط تحصیل در چین را برایتان توضیح خواهیم داد. 

تحصیل در کشور چین

در کشور چین بیش از 2000 کالج و دانشگاه وجود دارد. تحصیل در کشور چین دارای مزیت های زیادی است. یکی از این مزایا هزینه های تحصیل در چین در دانشگاه ها می باشد. به دلیل مزیت های زیادی که کشور چین برای تحصیل دارد سالانه دانشجویان زیادی جهت تحصیل از سراسر دنیا وارد این کشور می شوند. 

تحصیل در چین در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد

اولین موضوعی که برای تحصیل رایگان در چین با داشتن ویزای تحصیلی چین مطرح می شود مدت تحصیل دوره های دانشگاهی است. مدت زمان تحصیل در مقطع کارشناسی 4 سال می باشد. زبان تحصیل در کشور چین در مقطع کارشناسی انگلیسی است. مبلغی که جهت تحصیل دانشجویان می بایست در این مقطع پرداخت کنند حدود3000 تا 40000 دلار در طول سال می باشد. دانشجویان کشور چین در مقطع کارشناسی دو بار در طول سال پذیرش تحصیلی دارند. 

کارشناسی ارشد در کشور چین حدود 2 سال به طول می انجامد. شهریه ای که شما در این مقطع باید پرداخت کنید بستگی به نوع دانشگاه های چین و هزینه زندگی در چین دارد و رشته ی تحصیلی شما دارد اما به طور میانگین بین 4000 تا5000 دلار می باشد. شما در این مقطع می توانید اکثر درس ها را به زبان انگلیسی تحصیل کند. 

تحصیل در مقطع دکترا

دوره ی دکترا در کشور چین شامل دو دوره می باشد دوره ی اول شامل گذراندن دروس رشته ی فرد و دوره ی دوم شامل مراحل مربوط به پایان نامه است. طول مدت تحصیل در مقطع دکترا در کشور چین 3 سال است. و شهریه ی دانشگاه نیز 5000 دلار است.

براي اطلاعات بيشتر و مشاوره ي تحصيل در خارج از کشور به وبسايت لگال اپلاي مراجعه فرماييد 021-88288200
فیزیکدان شو تحصیل ,کشور ,مقطع ,کارشناسی ,دوره ,تحصیلی ,مقطع کارشناسی ,مقطع دکترا ,کارشناسی ارشد ,شرایط تحصیل ,برای تحصیل منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آپدیت برنامه استقلالی شو چت روم فارسی فوتبالی شو اخبارخوزستان سه سوته خرید کن تحویل بگیر ایران گلاد پورتال جامع تفریحی علمی خبری پزشکی آموزشی ایرانیان