فیلم زیبای کازابلانکای مایکل کورتیز با بازی‌های خیره‌کننده‌ی هامفری بوگارت و اینگرید برگمن را دیده‌اید؟ این عاشقانه آمریکایی با اینکه تماما در کالیفرنیا و لس‌آنجلس فیلم‌برداری شده اما هسته اصلی داستانش در کازابلانکا و یک کافه شبانه رقم می‌خورد؛ بزرگ‌ترین شهر کشور مراکش.

کازابلانکا در کنار اقیانوس اطلس بنا نهاده شده است و یکی از بزرگترین بنادر مصنوعی در جهان و دومین بندر بزرگ آفریقای شمالی بشمار می‌رود. از نظر جمعیت و اقتصاد هم در کشور مراکش بسیار حائز اهمیت است.

کشور مراکش که با نام مغرب هم شناخته می‌شود در شمال غربی قاره افریقا واقع شده است. گفتنی است که نام بین‌المللی پادشاهی مغرب مراکو است و یکی از سه کشور جهان (اسپانیا و فرانسه) است که همزمان با اقیانوس اطلس و دریای مدیترانه همسایه است.

واقعیت‌های جالبی در مورد این کشور دیدنی وجود دارد که گوشه‌ای از آنها را در ادامه برایتان نقل کرده‌ایم. برای کسب آگاهی در مورد آنها از شما دعوت می‌کنیم تا انتهای مطلب همراهمان باشید.


سرگرمی,اجتماعی,آموزشی کشور ,مراکش ,مورد ,کشور مراکش ,اقیانوس اطلس منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

همه چی جایگاه ثبت شرکت در ایران وب سایت رسمی اردبیل موزیک پیام نوری ها دانستنی و پوزیشن جنسی خرید تی شرت سرا لباس شال پیراهن هودی ارزان بلوز سویشرت mechanic *