"مانی فست" تنها رویداد مالی بلاروس

 نمایشگاه بین المللی بانک، بیمه و فاینانس تنها رویداد مالی در بلاروس است که کاملا در زمینه فعالیت های تجاری برگزار می شود.

 

به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا ، نمایشگاه بین المللی بانک، بیمه و فاینانس تنها رویداد مالی در بلاروس است که کاملا در زمینه فعالیت های تجاری برگزار می شود.

این نمایشگاه از تاریخ یک نوامبر تا سوم نوامبر 2018 میلادی در مرکز نمایشگاه های بلاروس برگزار می شود و بازدید از آن برای عموم آزاد است.

در این نمایشگاه سه روزه جلسات پرسش و پاسخ بین نمایندگان صنایع مختلف و مردم برگزار می شود تا دغدغه های افراد حقیقی در زمینه سرمایه گذاری در صنایع مختلف بررسی شود . این نمایشگاه در واقع مکانی برای ملاقات های کاری بانک ها بیمه ها و فاینانس خواهد بود .

یادآور می شود، فاینکس 2018 از تاریخ 27 تا 30 فروردین 97 برگزار می شود، شرکت های علاقه مند به مشارکت در یازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه برای اطلاع از جزئیات این رویداد مهم می توانند به پایگاه اینترنتی نمایشگاه به نشانی http://iranfinex.ir/مراجعه کنند یا با شماره تلفن 42917000 داخلی 133 و 116 تماس بگیرند.

 

 


یونیک فاینانس نمایشگاه ,رویداد ,بلاروس ,برگزار ,بیمه ,مالی ,تنها رویداد ,رویداد مالی ,تجاری برگزار ,صنایع مختلف ,زمینه فعالیت منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود بروزترین موزیک های ایران تازه های صنعت شبکه اجتماعی فیسنگاه وبلاگ نکته دان سایت سیاه رنگ طاقت بیار نمایندگی پنل پیامکی،پنل پیامکی