هیجان انگیزترین تفریحات دریایی در ساحل جزیره زیبای کیش

هیجان انگیزترین تفریحات دریایی در ساحل جزیره زیبای کیش نگین خلیج فارس می باشد . ساحل کیش یکی از فضاهای مناسبی است که می توانید در آن انواع تفریحات هیجان انگیز و کمیاب را تجربه کنید. از بالن سواری گرفته تا اسکی روی آب.

هیجان انگیزترین تفریحات دریایی در ساحل

هیجان انگیزترین تفریحات دریایی در ساحل جزیره زیبای کیش زمین در ساحل ماسه ای کیش، از جنس مرجان بوده و در زیر نور خورشید درخششی نقره فام دارد. پدیده ای که در سطح جهان بی همتاست. کیش دریای آبی رنگ شفاف و روشنی دارد که باعث می شود کف آن از سطح دریا هم پیدا باشد. کارشناس محیط زیست این خاصیت را به وجود مرجان ها در پیرامون جزیره نسبت می دهند و معتقدند که مرجان ها به صورت طبیعی موجب تصفیه آب و شفافیت و زیبایی سواحل جزیره هستند.

هیجان انگیزترین تفریحات دریایی در ساحلهیجان انگیزترین تفریحات دریایی در ساحل

کیش به نسبت وسعت خود دارای یکی از وسیع ترین ساحل هاست و در دنیا کمتر ساحلی را می توان یافت که در وسعت سواحل کیش قابل استفاده باشد و مسافران بتوانند با آرامش و دور از غوغاهای سواحل معروف در آن به استراحت بپردازند. در ضمن علاقمندان به ماهیگیری می توانند در سواحل جنوبی و غربی جزیره به صید بپردازند. ترکیب اینها با یکدیگر ، سواحل کیش را به یکی از جذابترین سواحل جهان تبدیل کرده است.

جت‌اسکی

هیجان انگیزترین تفریحات دریایی در ساحل جزیره جت‌اسکی می باشد جت اسکی نام یک برند مربوط به وسایل آبی انفرادی بود که توسط صنایع سنگین کاوازاکی ابتدا عرضه شد. این وسیله گاهی اوقات به‌طور اشتباه گفته می‌شود که در شرکت ثبت اختراعات و علائم تجاری ایالات متحده به ثبت رسیده‌است. یکی از نوع‌های جت اسکی شامل صفحات فایبرگلاس است که یکی از انواع آن جت اسکی ۴۰۰ است که در سال ۱۹۷۳ به بازار آمده‌است. امروزه از جت اسکی به عنوان یک وسیله ورزشی و سرگرمی در اسکله ها استفاده می‌کنند و گاهی اوقات مسابقاتی را نیز ترتیب می‌دهند.

هیجان انگیزترین تفریحات دریایی در ساحلهیجان انگیزترین تفریحات دریایی در ساحل

پاراسیلینگ

یکی دیگر از هیجان انگیزترین تفریحات دریایی در ساحل جزیره : “آب‌چترسواری” نوعی ورزش آبی است که در آن ورزشکار توسط چتری که با یک طناب به یک قایق موتوری متصل است به آسمان فرستاده میشود. قایق موتوری چتر را به جلو میراند و بدین ترتیب فرد در آسمان به پرواز در می‌آید. امکان انجام آب‌چترسواری در ایران در جزیره کیش، مجتمع تله کابین رامسر و از سال 1394 در مجتمع امین آباد واقع در زیبا کنار گیلان(مجتمع قایقران) مهیا است.

هیجان انگیزترین تفریحات دریایی در ساحلهیجان انگیزترین تفریحات دریایی در ساحل

پارک آبی اوشن

یکی دیگر از تفریحات دریایی جزیره زیبای کیش پارک آبی اوشن می باشد که  در زیر چند کلامی در مورد این پارک ابی صحبت می کنیم : تم پارک آبی اوشن به مساحت ۵٬۶ هکتار در جزیره کیش، ایران بنا شده‌است. این پارک آبی، اولین تم پارک آبی ایران و نیز اولین پارک آبی روباز ایران است که بر اساس داستان راز قلعه خورشید طراحی شده‌است. این پارک در ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ افتتاح شده‌است و دارای ۱۳ راید، ۴ استخر شنا و یک اسپا، بعلاوه دو رستوران، چهار نوشیدنی ی و دو منطقه است. تمینگ تم پارک آبی اوشن تحت نظارت احمد جعفری نژاد صورت گرفته‌است که از مشاهیر NFFC دیزنی است.این پارک آبی دارای برخی ویژگی منطقه ای و محلی منحصر به فرد است. از آنجایی که اوشن در منطقه ای عمدتاً مسلمان نشین بنا شده‌است برای ن روزهای مخصوصِ جدا ارائه می‌کند، که این بویژه برای کشورهای عرب منطقه بسیار مناسب است. تم پارک آبی اوشن همچنین دارای یکی از بلندترین رایدهای منطقه است؛ راید پیچالوپ که ارتفاعی ۲۴ متری دارد.

هیجان انگیزترین تفریحات دریایی در ساحلهیجان انگیزترین تفریحات دریایی در ساحل

منابع:

بیتوته

ویکی پدیا

tebyan.net


bia2kish ساحل ,تفریحات ,هیجان ,جزیره ,دریایی ,پارک ,تفریحات دریایی ,انگیزترین تفریحات ,هیجان انگیزترین ,ساحل جزیره ,جزیره زیبای ,هیجان انگیزترین تفریحا منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سهی چت|چت سهی|چت روم رزگل ناز گل هدیه وردپرس کار Malaysiaipk10 love udemy free download دانلود دانلود کده