دانلود رمان اشراف زاده نوشته نسرین قدیری(کافی)

 

خلاصه:

بخشی از رمان:

شاه پری شاد وراضی از خلوتی مسیر ونبودن مزاحم ،در حالی که قلبش به شدت می طپید با قدم های بلند وسریع جلو می رفت وتمنا تقریبا دوان دوان اورا دنبال می کرد

نواي دلنشين و گوشنواز والس دانوب آبي اشتراوس، در سراسر تالار طنين انداخته بود. شاه پري مثل هميشه بر جايگاه خود بالاي تالار نشسته بود و شاهد رقص زيباي زوج جواني بود كه به سبكي حركت قوها روي آب، بر روي سنگهاي سفيد و مرمرين تالار مشغول حركت و جست و خيز بودند. لباس بلند و آبي رنگي به تن داشت كه سراسر آن با مرواريد و سنگهاي براق سفيد، تزيين شده بود. گيسوانش را پشت سرش جمع كرده و با سنجاق الماس نشان بزرگي مهار كرده بود. گيسواني كه زماني چشم هر بيننده اي را خيره مي كرد و دهان همه را به تحسين مي گشود. مثل هميشه راست و استوار وسط مبل بزرگ و اشرافيش نشسته بود. او هرگز به تكيه دادن و لميدن عادت نداشت. 


ژانر:عاشقانه،اجتماعی

 

تعدادصفحات:460


مهدرمان تالار ,اشراف زاده منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

یکم بیشتر بمون ترجمه مفید در دنیای علم و تحصیل شماره تماس تهیه محصولات09334336389 وبلاگ مهندسی نرم افزار ورودی 91 جهاد دانشگاهی اهواز 彡✔غمـڪده هادے|سیاه پوش دلم|مخــردے ✔彡 بهترین سایت کاریابی بین المللی کارپیرا ، با مجوز رسمی مز وزارت کار و رفاه اجتماعی سورنا موزیک .: Alireza Hajiloo official weblog :.