تحصیل رایگان در اسلواکی

کشور اسلواکی یکی از کشورهای اروپایی است که برای تحصیلات تکمیلی در اسلواکی و یا دانشگاه های اسلواکی برای تحصیل رایگان در اسلواکی با آگاهی از شرایط تحصیل در اسلواکی و با داشتن ویزای تحصیلی اسلواکی به خصوص در زمینه ی رشته ی پزشکی و دندان پزشکی دارای اعتبار خوبی در میان دانشگاه های دنیا می باشند و هرساله تعداد زیادی دانشجو برای ادامه ی تحصیل در رشته های مختلف دانشگاه ی آن به این کشور مهاجرت می کنند.

شرایط مهاجرت برای تحصیل رایگان در اسلواکی

به طور حتم می توان گفت که دانشجو از جنبه ی مالی مهاجرات به یک کشوری، در پی دست یابی به شرایط تحصیل رایگان می باشد که ادامه ی تحصیل در کشور اسلواکی نیز این این دایره خارج نیست. اما باید در همین راستا اشاره کرد که علی رغم اینکه  بیشتر دانشگاه های این کشور تحت نظارت دولت و نه بخش خصوصی هستند، اما بازهم تحصیل رایکان در اسلواکی منتفی بوده و دانشجو باید راسا هزینه ی تحصیل در دانشگاه های این کشورر را بپردازد.

شرایط تحصیل رایگان در اسلواکی

اما بیان این نکته هم لازم می باشد که با توجه به هزینه های پایین این کشور نسبت به سایر مناطق اروپایی، امکان رسیدن به شرایط تحصیل رایگان در اسلواکی برای دانشجو از طریق هایی امکان پذیر می باشد. 

اینکه دانشجو به تناسب مقطع تحصیلی اش امکان انجام کار دانشجویی به مدت 10 تا 30 ساعت در هفته را دارد و می تواند از این راه  تا در کنار تحصیل ، درآمدی را کسب کند و شهریه ی دانشگاه ها را بپردازد، یکی از راه های نزدیک تر شدن به مفهوم  تحصیل رایگان در اسلواکی است.

مقطع دکتری در اسلواکی

در دوره ی دکتری کشور اسلواکی معمولا افرادی که دارای رزومه قوی تحصیلی و کاری باشند ، می توانند تحت شمول دریافت بورسیه های تحصیلی قرار گرفته و از پرداخت شهریه و دیگر هزینه های تحصیلی معاف شوند . که این خود یکی از راه ها و فرصت های مناسبی است که دانشجو را کاملا در شرایط تحصیل رایگان در اسلواکی قرار می دهد.

براي اطلاعات بيشتر و مشاوره ي تحصيل در خارج از کشور به وبسايت لگال اپلاي مراجعه فرماييد 021-88288200
تحصیل خارج از کشور اسلواکی ,تحصیل ,رایگان ,کشور ,دانشجو ,شرایط ,تحصیل رایگان ,شرایط تحصیل ,کشور اسلواکی ,اسلواکی برای ,برای تحصیل ,شرایط تحصیل رایگان ,برای تحصیل ر منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان ارزان کده داستانهای کودکانه با آیسان کلیپ های ایران و جهان شهیده بی بی ملک ناروئی Rosaxryu0 Local pertak3