ختنه کردن در پسران و فواید آن

 

ختنه کردن در حقیقت به بریده شدن سر در مردان اشاره دارد. مادامی که این پوست اضافه بریده نشده باشد می تواند با عوارض جبران ناپذیری نیز همراه شود. از جمله مهم ترین این عوارض برای پسرها در سنین بزرگسالی و برخی از موارد در سنین پایین تر ابتلا به انواع بیماری های عفونی نظیر عفونت های ادراری می باشد. پس از آن می توان به موضوع سرطان نیز اشاره نمود. سرطان مربوط به در مردانی که ختنه می شوند به مراتب کمتر از سایر مردان ختنه نشده خواهد بود.

یکی از بهترین سن ها برای ختنه کردن پسرها در حقیقت سنی است که معمولا درد را کمتر متوجه می شوند و بیماری ها به آنها هجوم نمی آورند. این سن می تواند همان سن زیر شش ماهگی باشد. ختنه در همه ی کشورهای جهان صورت می پذیرد اما در برخی از کشورها اعتقادی به این کار ندارند. در حالی که برای زندگی شویی یک فرد نیز ا درجه اهمیت بالاتری برخوردار می باشد.

معمولا روش های متنوعی برای ختنه کردن وجود دارد که هریک از آنها مزایا و معایبی را نیز به همراه دارد. یک روش که بدون جراحی همراه می باشد تحت عنوان روش حلقه شهرت دارد و روش دیگری نیز به صورت سنتی بوده و پوست سر آلت بریده خواهد شد. مواظبت در مورد دوم یعنی جراحی به نسبت بیشتر است زیرا به دلیل وجود بریدگی ها و خونریزی های بیشتر باید از عفونت های احتمالی جلوگیری شود.

روشی که جراحی می شود معمولا پوست اطراف آلت بریده می شود اما جایی برای خوب شدن آن نیز در نظر گرفته می شود. معمولا چند میلی متر بالاتر از آلت باید پوست باقی بماند تا بخیه ها نیز به خوبی جذب شوند. اما در روش حلقه پوست خشک و خود به خود از روی آلت جدا می شوند. زیرا خونرسانی به آن ناحیه مختل شده و عملا باقت و پوستی باقی نمی ماند.

پزشکان توصیه می کنند که برای چند دقیقه ای بهتر است تا نوزاد بیهوش باشد . در این صورت نه حرکتی رخ می دهد و نه پدر و مادرها از واکنش های فرزند خود  ناراحت می شوند عمل هم به خوبی به پایان می رسد اما متأسفانه به دلیل تأثیرات نامطلوب بیهوشی عمومی بدن این کار انجام نشده و به همان بیهوشی موضعی نیز اکتفا می شود.  حتما ختنه کردن پسران را در نزد پزشک کارآزموده انجام دهید زیرا در غیر این صورت به عفونت های بعدی نیز دچار خواهید شد.


سلامت ختنه ,شوند ,پوست ,بریده ,معمولا ,صورت ,ختنه کردن ,برای ختنه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

بهترین هدیه برای عشقم نجاست پرده بازار گاهنامه رنگارنگ اپلود عکس مادر مهربان دنیای اخبار و فناوری نماوا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دان. اجناس فوق العاده