اردک غول پیکر زرد چین

یک هنرمند آلمانی که اردک پلاستیکی پکن را طراحی کرده است،تور چین خرداد 97 بیش از ۲۰۰ میلیون یوان (۳۲٫۲۶ میلیون دلار) در مدت نمایش یک ماهه این اردک در پکن کسب درآمد کرده است. نمایش این اردک ۱۸ متری بزگ پلاستیکی در دریاچه نمایشگاه باغ ملی و همچنینتور چین بهار 97 دریاچه کاخ تابستانی، سبب شد تا بیش از ۱۰۰ میلیون یوان درآمد صنعت توریسم برای پکن حاصل شود.هجوم توریستان از سراسر شهرهای چین برای تماشای این اردکتور چین تابستان 97 و همچنین علاقه برای عکستور چین اردیبهشت 97 انداختن با آن، علتی برای رشد اقتصادی بخش های دیگری از جمله ندگان محصولات جانبی،تور چین فروردین 97 خوراک، مسکن و حمل و نقل شده است. با انتخاب تور چین برای سفر به چین امکان بازدید از این جاذبه ی زیبای چینی را دارید. با تور چین سفر خود را خاطره انگیز کنید.

اردک غول پیکر زرد چین


پارک زمین شناسی چین

پارک زمین شناسی چین یکی ازتور چین تابستان 97 محبوب ترین جاذبه های توریستی تور چین می باشد که در منطقهتور چین اردیبهشت 97 گانسو چین واقع شده است. پارک زمین شناسی چین تشکیل شده از کوه های رنگی و بسیار زیبا می باشد که نظر هر بیننده ای را به خودتور چین فروردین 97 جلب می کند.تور چین خرداد 97 اگر قصد سفر به چین را دارید حتما یک سری به محله گانسو بزنید و بازدید از این جاذبه بسیار دیدنی را از دست تور چین بهار 97ندهید.

پارک زمین شناسی چین


پل لاکی نات چین

این پل یکی از یازده پل دیدنی جهان است که توسط شرکت معروف هلندی نکست وتور چین فروردین 97 در سال 2013 افتتاح شد. پل لاکی نات بر روی رودخانه دراگون در استان هونان کشور چین قرار دارد و دارای معماری بسیار جالبی می باشد. اگر از کنار به این پل نگاه کنید شبیه یک تکه نخ تور چین اردیبهشت 97به هم پیچیده و گره خورده است و معنای لغوی نام پل نیز گره خوشبختی می باشد. این پل قرمز رنگ دارای 1001 پله می باشد و در طراحی آن از تور چین بهار 97نمادهای سنتی معماری چینی مانند نوار موبیلوس استفاده شده است. این پل 185 متر طول و  24 متر ارتفاع داشته و از جنس فلز می باشد. بر روی دیواره های پل چراغ های ال ای دی بزرگی نصب شده است که زتور چین خرداد 97یبایی آن را دو چندان می کند. روزانه گردشگران تور چین بسیاری برای بازدید و قدم زدن به ایسن پل زیبا مراجعه می تور چین تابستان 97کنند.

پل لاکی نات چین

پل لاکی نات چین


تور آنتالیا اردک ,جاذبه ,پارک ,زمین ,شناسی ,بازدید ,زمین شناسی ,پارک زمین ,میلیون یوان منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

معرفی کالا فروشگاهی تل استار Long gone :) برنامه رسید ساز جعلی آپ تخفیفان شهر دوست داشتنی من پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان کتابخانه نوین