آسانسور ریشه در زبان فرانسوی دارد که به زبان فارسی بالابر یا حمل بار معنی می شود . آسانسور به اتاقک متحرکی گفته می شود که به وسیله آن از طبقه ای به طبقات بالاتر روند و یا از طبقات بالا به طبقات پایین تر فرود آیند . به بیان دیگر آسانسور به تجهیزات حمل و نقل عمودی گفته می شود .آسانسور از ابتدایی ترین وسایل ساخت دست بشر است که معمولا به کمک انسان می آید .

آسانسور نیز مانند هر وسیله برقی دیگر امکان این را دارد که به مشکل بر بخورد . عیب یابی آسانسور کار آسانی نیست . مثلا اگر شما ساکن یک آپارتمان باشید و آسانسورتان مرتب دچار مشکل میشود آنگاه چگونه می توان تعمیرات و نگهداری آسانسور را انجام داد . در این بین شرکت ایده نگار گیتی متخصص در امر  آسانسور و پله برقی و قطعات آن به کمک شما می آید .

انواع آسانسور های شرکت ایده نگار گیتی را می توان آسانسور مسافر بری ، آسانسور خانگی ، آسانسور پانورامیک ، آسانسور مسافربری MRL ، آسانسور اتومبیل ، آسانسور حمل بار ، آسانسور بیمارستانی ، آسانسور ترکیبی

 

آسانسور حمل بار ایده نگار گیتی

آسانسور حمل بار ایده نگار گیتی

کارخانه فوجی امکان طراحی آسانسور حمل بار را در تمامی ظرفیت ها دارا می باشد . طراحی این نوع آسانسور ها مطابق با فضای موجود در پروژه صورت می پذیرد که این امر موجب افزایش فضا و در نتیجه افزایش ظرفیت مفید باربر آسانسور می گردد. خواهشمند است جهت اطلاع از ابعاد مورد نیاز چاهک آسانسور با ظرفیت درخواستی با بخش فنی این شرکت تماس حاصل نمایید.

 طراحی کابین آسانسورهای حمل بار

 

 

 

 

آسانسور اتومبیل ایده نگار گیتی

آسانسور اتومبیل شرکت ایده نگار گیتی متناسب با موقعیت پروژه در هر دو حالت کششی و یا هیدرولیک طراحی و نصب میگردند. کارخانه فوجی امکان تولید آسانسورهای خودرو بر خود را در 3 تیپ و متناسب با نیاز ار تولید می نماید. کلیه آسانسور های خودرو بر فوجی بر اساس استاندارد EN81  اتحادیه اروپا طراحی و تولید می گردند.

 

 

 

آسانسور پانورامیک

عموما آسانسور پانورامیک در پروژه هایی که قصد به نمایش درآمدن  فضای خارجی از داخل آسانسور وجود دارد استفاده می گردد. یکی از فضاهای پرکاربرد این نوع آسانسور ها در وید اصلی مجتمع های تجاری و یا آسانسور های نصب شده بر روی نمای خارجی ساختمان می باشد. کارخانه آسانسور و پله برقی فوجی از معدود تولید کنندگانی است که  امکان طراحی آسانسور شیشه ای بدون قرنیز در دیوار انتهایی کابین را دارا می باشد که این امر سبب دید کامل فضای خارجی مسافر می گردد. همچنین درب های شیشه ای مورد استفاده بدون فریم FrameLess ) بوده که جذابیت خاصی در طرح درب طبقات ایجاد می نماید.

  

 

آسانسور خانگی

 

آسانسور خانگی فوجی دارای طراحی زیبا و  منحصر به فرد مطابق با فضای دکوراسیون و نمای داخلی خانه می باشند. از جمله مزایای این آسانسور می توان به کم صدا بودن آن اشاره نمود که این امر از محاسن مهم آسانسورهای خانگی به شمار می رود.کلیه آسانسور های خانگی فوجی به صورت پیش فرض دارای سیستم نجات اضطراری UPS  بوده و امکان برقراری تماس شهری در مواقع اضطراری از داخل کابین میسر می باشد.


آسانسور و پله برقی فوجی آسانسور ,نگار ,ایده ,گیتی ,فوجی ,طراحی ,نگار گیتی ,ایده نگار ,شرکت ایده ,آسانسور اتومبیل ,کلیه آسانسور منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

BLOGDANMAX مارکت سنتر ایرانیان پخش عمده پارچه .ملحفه.متقال.بیمارستانی. ارزانی لبخند در فوتوشاپ فروشگاه ‫3030tv روزنامه ها تماس را از بخش زیر بگیرید طراحی سایت مدرن