تحصیل در لهستان

تحصیل در کشور لهستان ارزو و هدف هزاران ایرانی می باشد. چرا که این کشور در کنار مزایای زندگی در لهستان دارای هزینه های بسیار پایین برای شرایط تحصیل در لهستان و تحصیل رایگان در لهستان و دانشگاه های معتبر لهستان و بهترین دانشگاه لهستان بوده و زبان تدریس در بیشتر مقاطع تحصیلی و رشته های تحصیلی انگلیسی می باشد. این کشور همچنین دارای دانشگاه های بسیار معتبری می باشد. هزینه های اجاره مسکن دانشجویی در لهستان نیز در حدود 200 الی 300 یورو در هر ماه می باشد. فارق التحصیلان در این کشور همچنین می توانند به راحتی در سراسر دنیا با مدرکی معتبر به زندگی در لهستان یا مشغول به کار شوند. 

هزینه های تحصیلی در کشور لهستان

هزینه های زندگی در لهستان و هزینه تحصیل در کشور لهستان بسیار پایین و مناسب می باشد. به همین دلیل افراد زیادی این کشور را برای تحصیل انتخاب می کنند. این هزینه ها به صورتی است که شما برای هزینه ی خورد و خوراک و خانه دانشجویی در لهستان و حمل و نقل و مکان زندگی خود تنها 200 تا 500 یورو در یک ماه پرداخت می کنید که ای مبلغ در مقایسه با سایر کشور های اروپایی بسیار کم تر می باشد. به طوری که شما اگر بخواهید با این مبلغ تحصیل در آلمان و تحصیل در کانادا داشته باشید تنها هزینه ی خوابگاه خود را می توانید پرداخت کنید. شهریه ای که شما برای شهریه دانشگاهی می بایست پرداخت نمایید 1500 الی 5000 یورو می باشد. 

در کشور لهستان نیز شما می توانید به دو زبان انگلیسی و لهستانی تحصیل نمایید. این در صورتی است که شما برای تحصیل در مقطع لیسانس نیز  می توانید به زبان انگلیسی بر خلافه سایر کشور ها تحصیل نمایید. 

تحصیلات دانشگاهی لهستان

طول مدتی که شما در دوره ی لیسانس تدریس می کنید در حدود 3 الی 3.5 سال تحصیلی است که شما می توانید در کالج های فنی و حرفه ای این کشور نیز تحصیل نمایید. 

دوره های کارشناسی ارشد لهستان 5 تا 6 سال می باشد که در انواع رشته ها می توانید تحصیل نمایید. 

تحصیلات دکترای لهستان نیز شامل یک دوره ارائه ی تحقیقات و پژوهش ها و کامل کردن پایان نامه می باشد. برای تحصیل در این دوره نیازمند توصیه نامه و مدرک زبان می باشید.

براي اطلاعات بيشتر و مشاوره ي تحصيل در خارج از کشور به وبسايت لگال اپلاي مراجعه فرماييد 021-88288200
تحصیل خارج از کشور لهستان ,تحصیل ,کشور ,هزینه ,نمایید ,توانید ,تحصیل نمایید ,کشور لهستان ,برای تحصیل ,بسیار پایین ,زبان انگلیسی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

هر چی کی بخوای مفتعلن کرک پلاس - مرجع وی پی اس کرکی رمان عاشقانه ایرانی و خارجی پیکنت | دانلود رایگان فیلم و سریال جدید با لینک مستقیم .:.ساعت 25.:. takhfifshop درب چوبی تهران