رشته های پزشکی رایگان در بلاروس

یکی از کشور های پرطرفداردر بین  دانشجویان بین المللی برای ادامه تحصیل کشور بلاروس میباشد . این کشور در مقایسه با کشور هایی همچون آمریکا ، انگلیس و استرالیا شرایط خوب و راحتی را برای پذیرش دانشجویان علاقه مند به تحصیل در رشته پزشکی به وجود آورده است .بسیاری ازافرادی که در کنکور پزشکی ایران موفق به کسب رتبه و قبولی نشده اند میتوانند تحصیل در رشته های پزشکی و دندانپزشکی کشور بلاروس را انتخاب نمایند. 

رشته های پزشکی ودندانپزشکی در کشور بلاروس رایگان نمیباشد ولی هزینه های تحصیل در بلاروس در این رشته ها در دانشگاه های بلاروس بسیار ارزان و پایین میباشد. کیفیت آموزش رشته های پزشکی در بلاروس در قبال هزینه ارزانی که از دانشجویان خارجی دریافت میکنند بالا میباشد . به طوری که اکثر دانشگاه های این کشور از اعتبار بالایی در سطح جهان برخوردار هستند .

طول دوره پزشکی در کشور بلاروس 6 سال است . و مدت زمان تحصیل در رشته های دندانپزشکی در کشور بلاروس 5 سال میباشد .

 

میزان شهریه تحصیل رشته های پزشکی در خارج از کشور و دندانپزشکی در خارج از کشور در بلاروس بسته به زبان تحصیل در دانشگاه ها  متفاوت میباشد.

برای تحصیل در رشته های پزشکی در بلاروس به زبان انگلیسی باید 4500دلار برای هرسال تحصیلی شهریه پرداخت. در صورتی که تحصیل در رشته های پزشکی دانشگا ه بلاروس به زبان روسی 3800دلاربرای یک سال تحصیلی  میباشد.

هزینه تحصیل در رشته های دندانپزشکی بلاروس به زبان انگلیسی در شهر های معروف بلاروس در حدود 5000دلار میباشد در صورتی که اگر دانشجو به زبان روسی به تحصیل در رشته دندانپزشکی بلاروس بپردازد باید 4000دلار هزینه تحصیل پرداخت نماید.

دوره تخصصی رشته های پزشکی و دندانپزشکی بلاروس نیز رایگان نمیباشد. هزینه تحصیل در دوره تخصصی پزشکی به زبان روسی 2000تا 4000دلار در سال میباشد و اگردانشجویی این دوره را به زبان انگلیسی بگذراند باید در حدود 3000تا 5000دلار باید پرداخت نماید 

هزینه دوره تخصصی دندانپزشکی بلاروس به زبان انگلیسی با داشتن ویزای تحصیلی بلاروس 4000تا 4500دلار در سال و اگر دانشجو این دوره را به زبان روسی بگذراند باید در حدود  3500تا 4000دلار برای یک سال تحصیلی پرداخت نمایند.

به طور کلی با توجه به رایگان نبودن رشته های پزشکی بلاروس ولی شهریه های در یافتی برای تحصیل در این رشته ها در مقایسه با بسیاری از کور ها ، ارزان و مقرون به صرفه میباشد.

براي اطلاعات بيشتر و مشاوره ي تحصيل در خارج از کشور به وبسايت لگال اپلاي مراجعه فرماييد 021-88288200
تحصیل خارج از کشور بلاروس ,رشته ,پزشکی ,تحصیل ,کشور ,میباشد ,کشور بلاروس ,دندانپزشکی بلاروس ,زبان روسی ,زبان انگلیسی ,دوره تخصصی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

روش تحلیل سیاسی مطالب مربوط به دروس حسابداری کاج موزیک مجله اینترنتی مثبت ایران | پورتال خبری،تفریحی و سرگرمی پیوست زندگی به رنگ خدا