با توجه به افزایش متقاضیان برای ثبت نام در دانشگاه آزاد شاید بسیاری از این داوطلبان از  ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تبریز و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تبریز در مهر و بهمن 96 - 97 بی اطلاع باشند. بعد از توضیح کامل شرایط و ضوابط ثبت نام در مقالات ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد و ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد 97 و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98  و ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 حال قصد داریم در این مقاله بطور کامل لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تبریز مهر و بهمن 96 - 97 را توضیح دهیم. نکته مهم این است که تفاوت ثبت نام بدون کنکور و با کنکور دانشگاه آزاد تبریز تنها در نوع ورود به دانشگاه آزاد است و از لحاظ شهریه و مدرک هیچ تفاوتی با یکدیگر نمی کنند و تنها نقل و انتقالات دانشگاه آزاد برای این داوطلبان ممکن نمی باشد. پس اگر قصد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 تبریزدر مهر و بهمن 96 - 97 را دارید می توانید با خیال راحت اقدام به ثبت نام کنید. همچنین داوطلبان ثبت نام در دانشگاه آزاد دقت داشته باشند هیچ کدام از رشته های پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی ، پرستاری ، اتاق عمل ، علوم آزمایشگاهی ، مامایی ، علوم تغذیه ، هوشبری ، فیزیوتراپی ، بینایی سنجی ، شنوایی سنجی ، دامپزشکی ، بهداشت محیط ، بهداشت حرفه ای و رادیولوژی در دانشگاه آزاد تبریز و هیچ دانشگاه آزاد دیگری در ایران بصورت بدون کنکور ارائه نمی شود و تنها از طریق  ثبت نام در کنکور سراسری و بصورت با آزمون می توان در این رشته ها ثبت نام نمود.

همچنین اگر متقاضی  ثبت نام کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد  و ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد هستید با کلیک بر روی لینک آبی و مطالعه مقاله اطلاعات لازم را می توانید دریافت نمایید. برای  آگاهی از نحوه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 97 و انتخاب رشته کارشناسی ارشد بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه    مقاله مورد نظر را کلیک نمایید. 

 

زمان و نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

زمان ثبت  نام بدون کنکور  دانشگاه آزاد 97 در مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته هرسال در دو نوبت مهر و بهمن اقدام به پذیرش دانشجو می نماید. زمان ثبت نام برای ورودی های مهر ماه در اواخر مرداد ماه و ورودی های بهمن ماه در آذر ماه می باشد.

نحوه ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور  بصورت اینترنتی azmoon.org با مراجعه به سایت معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد انجام می شود ضمن اینکه اولین رشته انتخابی شما (درصورت داشتن ظرفیت رشته موردنظر )به منزله قبولی در همان رشته خواهد بود داوطلبان قبل از ثبت نام باید کارت اعتباری از سایت اری کرده و با شناسه و رمز ثبت نام خود وارد ثبت نام جدید شده وبعد از تکمیل فرم ثبت نام پرینت مربوط را دریافت نمایید و در زمان تعیین شده از سوی دانشگاه مربوطه با دارا بودن دیگر مدارک برای ثبت نام به صورت حضوری به دانشگاه مربوطه مراجعه نمایید.

داوطلبان در صورت بروز مشکل در هر کدام از مراحل ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد  تو داشتن سوال در رابطه با شهریه رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد و هر سوالی که داشته باشند می توانند با مشاوران سامانه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در ارتباط باشند.

 

منبع : ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 


akhbar دانشگاه ,آزاد ,کنکور ,رشته ,کارشناسی ,زمان ,دانشگاه آزاد ,بدون کنکور ,کنکور دانشگاه ,کارشناسی ارشد ,آزاد تبریز ,بدون کنکور دانشگاه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فروشگاه تولیدی قابلمه گرانیت هلنا آوای تشویر جویندگان طلا 09102191330 | 09102181088 بهترین سایت فروشگاه معرفی اجناس ارزان من در این شهر mootanroomag آموزش های همگانی کتابخانه عمومی اندیشه