طرز تهیه کباب شیشلیک

کباب شیشلیک,طرز تهیه کباب شیشلیک,دستور پخت کباب شیشلیک, ;fhf adagd;

کباب شیشلیک یکی از کباب های سنتی و پر طرفدار ایرانی است. جالب است بدانید کباب شیشلیک به خاطر طعم خوبش در کشورهای زیادی دارای محبوبیت است. این کباب خوشمزه با گوشت دنده گوسفند یا گوساله تهیه می شود و مانند دنده کباب تهیه آن به صورت ایده آل کار آسانی نیست و فوت و فن های خاص خودش را دارد. با مواد لازم ذکر شده در این دستور آشپزی می توانید برای ۴ نفر کباب شیشلیک تهیه نمایید. با دستور پخت و طرز تهیه کباب شیشلیک در ادامه با همدوره همراه باشید.

مواد لازم کباب شیشلیک
گوشت دنده گوسفند ۱ کیلوگرم
پیاز ۵ عدد
گوجه فرنگی ۸ عدد
ماست ۱ لیوان
آبلیمو ۴ قاشق غذاخوری
روغن مایع ۸ قاشق غذاخوری
زعفران ۲ قاشق غذاخوری
کره ۱۰۰ گرم
نمک به میزان لازم
فلفل سیاه به میزان لازم

دستور پخت و طرز تهیه

ما در این آموزش از گوشت دنده گوسفند استفاده کرده ایم که در صورت موجود نبودن می توانید از گوشت دنده گوساله نیز استفاده کنید. ابتدا باید گوشت را طعم دار کنیم ، برای این منظور یک ظرف بزرگ و مناسب انتخاب می کنیم.

گوشت را با اندازه های یکسان برش می زنیم و داخل ظرف می ریزیم. پیازها را با رنده ریز رنده می کنیم و به همراه آبلیمو ، روغن مایع ، نمک ، فلفل سیاه و زعفران دم کرده به گوشت اضافه می کنیم. در صورت تمایل می توانید فقط از آب پیاز استفاده کنید.

اگر می خواهید کباب خوش طعمی داشته باشید باید گوشت را به مدت یک شب کامل در مواد بخوابانید و در یخچال قرار دهید تا بخوبی طعم دار شود. پس از اینکه گوشت طعم دار شد آنرا از یخچال خارج می کنیم و به سیخ می کشیم.

آموزش طرز تهیه کباب بختیاری مجلسی و خوشمزه آموزش طرز تهیه کباب بختیاری مجلسی و خوشمزه کباب بختیاری یکی از کباب های معروف و پر طرفدار ایرانی است. تقریبا می شود گفت .

کره را آب می کنیم و در زمان کباب کردن گوشت ها به طور متداوم روی گوشت ها می مالیم. کره باعث لذیذتر شدن گوشت و نرم تر شدن کباب می شود. در پایان گوجه ها را هم کباب می کنیم و به همراه کباب شیشلیک با برنج زعفرانی سرو می کنیم.

کباب بختیاری,طرز تهیه کباب بختیاری,دستور پخت کباب بختیاری


وب تفریحی یادگاری کباب ,گوشت ,تهیه ,شیشلیک ,کنیم ,دنده ,کباب شیشلیک ,گوشت دنده ,تهیه کباب ,دنده گوسفند ,قاشق غذاخوری منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان رادیوتکست آشنایی با زیبایی‌ها دانلود آهنگ جدید خرید اینترنتی msn blog مجله اینترنتی بهترین ها | زناشويي,دنیای مد,آرایشی,زیبایی,دانلود,آموزشي,پزشكي,روانشناسي,فرهنگي,ورزشي,پورتال خبری,سبک زندگی,روانشناسي مستر مووی mizkade