دانستنیهای قبل از ازدواج

عدم رابطه جنسی به معنای عدم وجود عشق و علاقه در زندگی مشترک نیست

 

زندگی شویی و ازدواج بدون رابطه جنسی یعنی زوجی که در ماه کمتر از 10 بار رابطه جنسی داشته باشند. اما آیا این ازدواج ها طبیعی است؟

 

مطالعات علمی نشان می‌دهند که در کشوری مانند آمریکا، ۱۰ تا ۲۰ درصد از زوج‌های موفق اساسا رابطه جنسی را با هم تجربه نمی‌کنند. این آمار قطعا دقیق نیست، چون بسیاری از افراد هیچ تمایلی ندارند که واقعیت‌ها را درباره مسائل جنسی خودشان به زبان بیاورند. به‌علاوه، نوع نگرش جوامع نسبت به مسائل جنسی باعث می‌شود که بعضی از زوج‌ها نسبت به گفتن واقعیت درباره تجربه نکردن رابطه جنسی خجالت بکشند. 

با این‌ حال، محققان به این نتیجه رسیده‌اند که ۳۰ درصد از مردان در دهه ۴۰ سالگی و ۳۴ درصد از مردان در دهه ۵۰ سالگی، رابطه جنسی را به اندازه یک بار در سال تجربه می‌کنند. ۲۱ درصد از ن در دهه‌های ۴۰ و ۵۰ سالگی نیز تقریبا یک بار در سال رابطه جنسی را تجربه می‌کنند.


سايت تفریحی هامون جنسی ,رابطه ,درصد ,تجربه ,ازدواج ,رابطه جنسی ,تجربه می‌کنند ,مسائل جنسی ,بدون رابطه ,ازدواج بدون منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود آهنگ جدید | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار|اخبار روز| ما بیشماریم دین دین کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. سکوت sabernews سفر به کل دنیا با دوچرخه کنکور توپ|مشاوره-برنامه ریزی-روش درس خوندن دیجی الکس